1:00訓了
都係咁眼訓
起身即睇賽果
又係12碼
以前都幾中意英格蘭
但每次都係失望的結果
今年唔知如何呢
但好似都不是特別出眾咁
我係很中意望人
上班經常會見到某些女生
總覺得好似誰一樣
唔知別人會不會也認得我呢(又係呢個線眼木嘴死lan仔
買了麵包做晚餐
不知什麼時候開始,晚上回教會就不吃晚餐
我堅係無營養
小組一起從全章和上文下理研究下金句的真正意思
"們要將一切的憂慮卸給神,因為祂顧念你們"
你們、一切、憂慮、顧念 是什麼意思呢
只看字面去解釋是錯的
忽然發現了Masaki二番又高清的影片
我對自己的電腦技術也有點信心
但dl極都dl唔到
感謝小岡幫忙 雖然把聲有點難聽 又主角光環(最憎
如果我唔信耶穌可能會喜歡上這人
因為
我唔信耶穌的話應該唔會諗野  
心情有點壞
因為不喜歡自己的掙扎
不喜歡拆穿自己卻拆穿了
有些事我怎會不知道
最中意問問題找答案的我 怎會不知道
P.S.謝謝大佬,Germany x2
 |