咩事啊…咁眼訓都8:00幾醒左
係咪暗戀人定失戀黎啊我
煩死了,眼已經係一條線了
沒有踢波,因為晚上有服侍祈禱會
留返星期一再踢
突然想食粟米片早餐便落街買豆漿
點知買完回來又想食公仔麵
繼續在重看寶塚們
真係好中意Masachapi  
小組後便去加入服侍祈禱team了
是的,我是新成員 多多指教
以前有段時間驚驚地服侍祈禱,因為我好驚喊,側邊d人又成日喊  
但其實服侍祈禱的內容還包括自己安靜、神的提醒、祝福、代求等等
有時祈禱者好像講了我的心情和憂慮出來
有種應該是神藉禱告給我什麼信息般
約一、兩年前便開始諗其實自己是不是都可以做為人祈禱的角色呢
其實都幾緊張 唔緊張不是我
我已食左好多鏍絲,單對單為人祈禱不多,所以更覺緊張
希望日子久了緊張感會減少
練歌
晚餐
清潔打掃…眼訓死
P.S.華潤萬家的地下
 |