早上6:00幾,行雷聲好似爆炸一樣
嘈醒了我
之後不斷的閃電
其實我真係好想睇下出面的雨景
但太眼訓了
這種爆炸般的行雷聲
係幾駭人
同事放完大假回來
果然如我所料,香水味和激進的粗口充斥在office
收到了手信
點講呢
它給我的感覺係
對方明顯係唔了解和認識我
一直在等著的寶塚書送來了!
仲期待住自己收,點知去左21F
但點解無野送既 上網睇D人話佢地會送野
係咪我的成員太舊了 (見有人話送場刊
我買了兩本
其中一本沒有我期待的那些相既  裡面唯一有的一張我上網dl了
但意外地有我中意的劇照 點啊喂
這次買的是"中古品" <<<即是二手的(但係本野我完全唔覺得係二手,好新
下晝零碎地工作
垃圾XX所D野好煩
想點
同事叫我去炸左間野去
我話我唔會為呢d咁既垃圾犯法
FiFa聯賽輸了第2場……
黎緊要帶祈禱會
P.S.書中的劇照
誰ゎギバズ鐘ゾ鳴ペ—喪鐘為誰而鳴 我很中意這劇
 |