又話打風
天氣好到咁…
我係中意打風唔駛返工 天真的想法
未返到office已收到老細whatsapp
好可怕啊下
本來lunch出外同人食
最後無,那人因開會竟然咁勇放3個人飛機
算了
我默默自行買外賣吃
lunch仲去一去759買即食烏冬麵
因為有折買多幾個
同埋我中意食,成日想買但覺得唔抵(師奶你好師奶再見
有時自己都係中意唔駛講野自閉
只係對住飯盒都可以好多野諗
覺得少少既汁加埋白飯已經好好味、應該會好飽、不想浪費…食完會唔會唔舒服…
無乜頭緒整layout
明天再死過
久違地做鍛練運動
咩年紀啊…又唔係食得少
要做運動
應該青春一點
可以扮20出頭
整理下日常時間排序
也要把看書和看聖經的時間加進去
飯後俾自己食少少零食吧
怕肥都食!!
除了壽司外,我愛零食!
P.S.好得意啊救命
我想像自己養了的話,每天都會無限攬佢
 |