啊……我訓覺質量真的好差
死喇,剛剪完頭髮都覺得有點難gel
孿真是很煩
我而家係無限亂gel
糟糕了
今天的重點係我淘寶係咁睇波衫
基本上我d波衫都係淘  cheap野
除了日本隊的16/17主場球衣
因為我只會著便宜野做運動
我真係睇左好耐淘,最後買了3套波衫 到底質素會係點,到時著完post相
準時放工回教會打乒乓
有出汗的
搓波、正分都要全力以赴
得閒又情緒敏感症、自我討厭症發作
最近對身邊人沒什麼心情
以前都會上下IG睇story,又會回應下別人
其實現在連禁出黎都懶(del IG把啦你懶到咁
專注在死物多一點
遲點真的有自閉病
這幾天連switch我都無打
我係咪已經過左3分鐘熱度喇?!
早上在幫別人整d好急趕的aw
其實我都好夠僵…根本未諗到點整就應承
有咩事要為自己的"答應"負責
講過的事唔想做不到
雖然對自己也沒什麼期望
之前別人旅行我厚面皮叫人幫我買野食
事實係買不到我想要的(20mins路程咁遠?咁由佢啦唔好買啦
但事主買了另一牌子野食給我
味道不是我原來想要的
但這個都不難食
事主沒有收下我的錢
感謝這個大方的男人(我下次會叫佢幫我買一箱零食
P.S.靚
 |