星期一真的不想上班
好眼訓啊喂
仲要office我果邊的冷氣出暖風。。。
天啊救命,我好怕熱架嘛 一路做一路渾身是熱
lunch老細又不出現
認真問:其實約一齊食lunch有咩意義的?
又在看NBA直播,繼續默默支持勇士
有人話覺得而家NBA同以前唔同,唔好睇,淨係鬥3分
我不太認同
人地練3分練左幾耐?真係隨便起手就入咩,人地花左幾多功夫先可以做到,俾人mark到咁實都起到手仲要入。。我覺得好勁(癲
唔通個個都Kobe、個個都Jordan?
除了射3分,仲有其他得分方法囉唔該
本來換了fb的頭像,但換完之後覺得一點也不靚
未必關張相事,關我事吧,最近有點討厭自己
張相我唔知咩表情
開心又唔係、型又去不到,兩頭唔到岸
這兩天我又不斷問自己無限問題
逼自己答問題
不清不楚的情緒讓我很困擾
fb換來換去d相我都想了好多問題
我的腦子還能停下嗎
認識九型人格不是為了笑人、估下別人是怎樣的人
而是了解下自己的健康程度,然後在各種事上明白自己的看法,知道怎樣處理和面對是比較好
所以認識自己多點是好的
最少不要害別人  
以前上IG是不理會story的(點解唔post相姐
現在覺得story好似日記一樣
我也變得期待看了
雖然我只會看某幾個人而已
P.S.起初唔覺得幾靚,著埋我的中長襪就顯得非常靚,好襯我啊
 |