11號仔的反叛日記
我的故事
tinsung
暱稱: 11號仔
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
答案在未來
緊湊
收__啦
只有我不是
邊吃邊聊
文章分類
全部 (2095)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 2095
留言總數: 22
今日人氣: 33
累積人氣: 219188
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2018 年 6 月 7 日  星期四   颱風


cushion 疲倦 分類: 未分類

又返工在看NBA live
好緊張的說

竟然3號風球
有無得8號啊?!
好中意起身發現8號風球不用上班的心情haha
不過通常都唔會訓得返

因為3號風球食飯又取消

留在家打機都好宅女
諗住多d時間做下野、早d訓
無囉唔該
係度畫下野,最近得閒就想畫
久違的marker
最開初起稿便會想放棄的marker

換了麥麥送的世界盃cushion +$55
之前已經想買cushion了
一直想買犬的但搵唔到得意
點知陳恩送了隻得意犬cushion俾媽咪,讓我非常不甘
我要有自己的啊可惡!!

P.S.期待世界盃



2018 年 6 月 6 日  星期三   驟雨


無聊 疲倦 分類: 未分類

早上返工好大雨
還好我除了防水袋笠仲有在日本買的防水鞋(這是我難得給自己買的手信
終於唔駛著拖鞋返工
但我的中長襪濕了

冷氣幾時整啊!
坐到格肋底出汗喇

期待世界盃中
我支持德國的
因為中意門將紐亞
今個球季傷了咁耐。。。希望世界盃他有好的發揮

準時放工回小組
當中有討論到"奉獻不是投資"
奉獻對我來說是回應神的恩典,實踐愛(支持教會、幫助有需要的人
仍是離不開品格和質素,對奉獻是什麼心態呢

收到了無聊的東西
真的  好   無   聊
但係我是中意無聊的
因為我自己就係無聊的代表之一
做得我朋友的人都知我係   幾   無   聊
無啦啦送野(講埋有咩意義同原因
無啦啦畫野寫野

P.S.無聊人給我的幾版罰抄,內容是我唔中意食既野,每句抄了10次
最無聊係我拎左黎做whatsapp桌布
P.S.果醬真係好難食
P.S.多謝這個無聊人如此認真和無聊



2018 年 6 月 5 日  星期二   驟雨


安全 疲倦 分類: 未分類

發夢的內容反映自己的潛意識
同一類的內容已夢見過幾次
或者有些事情自己真的很在意

吹暖風的冷氣好討厭
幾時整啊
我回到公司個人好臭

與人在討論聊天,得出的結論是人怎麼看安全感
會影響動機
而動機不純正,即使做很正確的事
其實都會出問題的
開心有人聽我囉唆和一起討論

聽到新同事表達對工作和客的理念
我聽著覺得不錯

準時7:00集體放工

重溫了幾個月前的日記
文中不難看到唔開心的情緒
看自己是如何捱過來的

有開心和唔開心才是個人
開心不一定好
唔開心不一定壞

P.S.這對襪點黎架?我無買,係咪人地俾我的?



2018 年 6 月 4 日  星期一   和暖


story 疲倦 分類: 未分類

星期一真的不想上班
好眼訓啊喂
仲要office我果邊的冷氣出暖風。。。
天啊救命,我好怕熱架嘛一路做一路渾身是熱

lunch老細又不出現
認真問:其實約一齊食lunch有咩意義的?

又在看NBA直播,繼續默默支持勇士
有人話覺得而家NBA同以前唔同,唔好睇,淨係鬥3分
我不太認同
人地練3分練左幾耐?真係隨便起手就入咩,人地花左幾多功夫先可以做到,俾人mark到咁實都起到手仲要入。。我覺得好勁(癲
唔通個個都Kobe、個個都Jordan?
除了射3分,仲有其他得分方法囉唔該

本來換了fb的頭像,但換完之後覺得一點也不靚
未必關張相事,關我事吧,最近有點討厭自己
張相我唔知咩表情
開心又唔係、型又去不到,兩頭唔到岸

這兩天我又不斷問自己無限問題
逼自己答問題
不清不楚的情緒讓我很困擾
fb換來換去d相我都想了好多問題
我的腦子還能停下嗎

認識九型人格不是為了笑人、估下別人是怎樣的人
而是了解下自己的健康程度,然後在各種事上明白自己的看法,知道怎樣處理和面對是比較好
所以認識自己多點是好的
最少不要害別人

以前上IG是不理會story的(點解唔post相姐
現在覺得story好似日記一樣
我也變得期待看了
雖然我只會看某幾個人而已

P.S.起初唔覺得幾靚,著埋我的中長襪就顯得非常靚,好襯我啊



2018 年 6 月 3 日  星期日   和暖


午睡 睡著 分類: 未分類

我發現星期六係最攰的
因為由朝到晚
然後晚上就係好眼訓
但成日唔早訓

崇拜是助唱
"我的天堂"呢首歌對我黎講係好深刻
幾年前我拿著結他
去屯門給好友病重的家姐唱的歌
那時想用這首歌給她鼓勵
死亡對人來說仍是感到恐懼和不捨

今天聽到了一些對帶敬拜有睇法的聲音
變了幾隻和平狗也在一起討論
我睇法是:敬拜的的主題不是靠歌名去連貫
而是歌詞、轉接、祈禱  是要看整個內容
所以帶敬拜不是在台上唱歌,其一是要用心去預備流程,讓信與不信的人都能透過敬拜認識福音的內容

下晝在家裡午睡,可以訓覺是開心的

在重看以前自己寫的文(圖文區版主好巴閉(T大
發現自己文中的角色有好多矛盾的思想
與現在自己的思考都好似
很現實、不會說什麼很童話很正面的內容
驚訝自己寫的角色感情寫得幾細膩
可能是在寫自己的感情
有時間都想再寫,想把大家都寫進去 "大逃殺"

最近又在del IG的post、following和followers
IG也是個很好發洩心情的地方,內容比較負面(但這裡也不是很正面
沒有人格分裂,那裡也是正在寫日記的我
#不開心會用黑白色相
#唔開心會寫英文
#奇怪caption是語帶雙關

P.S.今天崇拜咁坐好舒服