果然唔需要鬧鐘我都會自己起到身
應該上班的心情、壓力影響(係架喇,死都會賴架喇
今天的上午回Office工作
Sweeki也一起回來
對著麻煩的工作真是好__煩
然後同佢講了好多無聊的內容haha
12:00離開
回家磅完重又在食杯麵!
肥
開小組時都是彌留mode
眼訓到就死
雖然之後仲係度打機
祈禱會
我找不到可以倚靠、找不到永不改變的、找不到最正確的答案
但在耶穌的教導裡我找到這些答案
練歌
靚May成了第一個在我家洗澡的客人
我的家是"小人國"haha
邊打掃清潔邊打機
Mario爆機了!但爆機後仲有好多野要拎
P.S.我中意她夠低笑點,希望辛苦過後互相不仇視  
 |