尋晚應該很眼訓,居然訓到8:15先醒
假期這個起身時間算唔錯
9:15去了踢波
一邊踢feel到好眼訓,無晒力踢咁(呢個星期都唔夠訓又訓得差
踢波係我好中意的運動
但踢的過程不是特別開心
因為每次一個人時我的腦其實都係一邊諗緊野
諗這星期的事、最近的事
諗到我的說話、我做的事
會影響、改變了什麼
便覺得很驚很後悔很討厭自己
好像很久以前都這是這樣
每一次我都提自己
但每次都做得唔好
這樣的人點解可以有朋友?
小組講創新科技文化
"可以做的都應該去行" 如果沒有底線、超過了道德倫理、甚致犧牲和傷害,其實很恐怖
科技是帶來了方便,但人卻減少了對身邊人的興趣、與人的關係
最近都買了switch,我也要留意下有冇因為這玩意影響與人的相處
祈禱會
練歌
晚餐又有海鮮。。。每星期都食海鮮。。。我寧願係飯素加白飯就算
我想食譚仔 我想食車仔麵 我想食元氣 我想食海鮮之外的野
公司有咳聲,屋企有咳聲
又唔肯戒口、又唔打算康復
不如直接傳染我好嗎,讓我咳到死去
你們好X煩
P.S.我可能要學下對人無興趣

|