主日查經講列王記,唔知點解覺得好有趣
如果讀書考試內容係呢度,可能幾易溫
大多都係行神眼中看為惡的事
崇拜打鼓
um…覺得回應歌打得好一點
當有d情況是我預期不了,我便容易緊張
嘴上親近神,心卻遠離祂
有些人滿口金句經文,但從行為品格質素
有些人講感謝主、榮耀神,實質在高舉自己
我真係,睇唔到這是基督徒
這些人話唔信我反而好過一點
我很喜歡愛真理堂的牧者們
因為他們真,自己曾經講錯教錯講得唔夠好的都會承認
是比其他人識多點,但態度上唔會俾我覺得:你班嘍囉,聽我講野,睇我幾掂,學野啦
一致也是個重要的因素,從品格上睇得出是不是屬神
———這是今天聽道時我心裡有的想法
潔淨 & 不潔淨
尊重神 & 不尊重神
屬神 & 不屬神
潔淨的,是被分別出來,我希望我也是
講道分享留待小組後再說
lunch後回家用下電腦訓下覺
訓了1小時!yeah
P.S.有人驚訝我邊吃飯邊吃零食,我也會邊吃飯邊睇雜誌
 |