尋晚…我訓唔著
可能3:00先訓
今朝起身簡直想死
從上格床滾落地下算了
有時不理解
在同一地方工作,但用whatsapp brief我做野
whats完又唔口述
堅係掌握唔到
用口brief 野好難咩
有aw要趕
但係…好__煩
整10個backdrop都無咁煩
整整整…整佢條命
好難整啊
明天再死過
打乒乓波…繼續廢
暫時不打住,因為之後逢星期二要去練波
直至我同D隊友唔夾,有口角,唔想同佢地一齊踢
(諗定會有這一天
謝謝Lily
謝謝鄧太請食
生果就咁食很好食
但…一放入撻、麵包、蛋糕
就覺得很難食 我唔中意食 雖然都食晒
我揀錯了…
只有蛋糕可以放生果!!!
同埋只可以放奇異果、士啤多梨同密瓜
 |