我1:00訓已經很好
連手機都無禁!
唔想對眼越來越細
現在已經好細!!
早上行經柴米小學警察封了路
有個師奶貪方便照行俾警察鬧
最後我掉轉頭由LWS果度行
(覺得俾警察話好樣衰
出門涼左既!!!
係咪曇花一現來的!?
我真係性格好急的人
尋日放工買左零食
覺得很好食諗住今天早上再買
點知公司附近果間無
叫家姐幫我lunch再去買
未回到office已收到老細whats…
唔想開whats
繼續改很煩的利是封
佢既comment已經將利是封變左唔係新年
個客中意點就點啦
我呢D茄呢啡
放工回教會打乒乓
今日先開始揀歌  
其他樂手和助唱應該激死了(等啦,星期三交歌
P.S.芽蔡花!!!
 |