起身又係勁眼訓
一到了星期五、六、日D眼訓就會出晒黎
懵住咁出門返工
因為明天有event
同事和老細都唔得閒理designer們
yeah
你地忙吧
我呢d懶散既就慢慢整住aw先
yeah
最近很中意同狸貓討論工作人事的野
我唔係想找個一起討厭某人的人
牠至少有點客觀和中肯
佢遲d太主觀同偏頗我就唔會理佢
到時日記會寫臭佢
準時放工回教會上堂
開始講到耶穌的部分了
認識了背景文化,覺得很有趣
當時先知也不少
期待之後聽課程中對耶穌的看法
P.S.收到了第一份生日禮物
點解係B-duck
無位,是但搵個位痴

心情低落時
我便會想到更多討厭的說話和內容
|