因為夜晚要比賽,唔落街踢波了
逼自己訓晏d、唔玩手機、唔打機
希望自己精神好一點
唔食辛辣麵,費事夜晚絞肚痛
想個人正常點去比賽
小組心靈refreshment
由早上已心情緊張
因為晚上要比賽
(太耐冇踢(擔心很多野(怕連累隊友(怕會猝死
我是做不了用開心的態度踢波
或者認真地踢才是我的開心
如果球品和球技一定要2選1我會揀球品
最後兩樣都有 球技有一點都不錯架喇
穿上10號球衣
今晚的比賽我唔知自己踢乜
比賽前對自己有少少期望,好像隊友也對我有點期望
結果我覺得自己就係拖累了大家
這是我加入球隊最大的考慮
現在心情差得想喊
插曲:對手有位港隊的親戚
入了個罰球在我們後備席面前做些挑囂手勢
咩料啊!!!!!!!!!!!!!
無我地kick中你你有罰球射咩!!!!!!!!!!
無罰球你都入唔到波啦!!!!!!!!!!
入到我地波好巴閉咩!!!!!!!!!
完場就懶係野拉個小朋友出黎同我地握手!!!!!!!
無用的,她的壞印象已在我們心中!!!!!!!
我對人要求真係好高
我寧願同無咁叻無咁勁甚至會輸的做隊友
都唔想同這種人做隊友
P.S.外在係需要,但內涵比較重要

被撞跌了幾野扭親少少手
又少少抽筋
我一定要練下腳肌力 |