11號仔的反叛日記
我的故事
tinsung
暱稱: 11號仔
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
答案在未來
緊湊
收__啦
只有我不是
邊吃邊聊
文章分類
全部 (2095)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 2095
留言總數: 22
今日人氣: 6
累積人氣: 219161
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2018 年 11 月 4 日  星期日   和暖


短褲 鬱悶 分類: 未分類

尋晚唔係好訓得著,所以很夜訓
踢完波成日都係咁
我可能唔適合踢比賽
打FiFa算

發了個夢老細又要pitch job
但和平狗們(!?)每人要俾個layout老細
個個都好灰諗唔到
我就心情麻麻去扭扭蛋,中左中意的款!很開心的
找天畫它出來!
現實好似唔覺有

起床又唔覺得四肢好攰
痛的地方繼續痛(好煩(唔知點搞
而仍是諗起比賽的畫面
點樣可以好D,一直在諗
(其實今天一直都在諗(無限上槓

主日查經
每次都想聽個總結
睇得出領者的睇法
也從他的內容去思考是否解得通

被擄的人生
能否發現耶穌的同在
有時思想都會把自己擄走了

下晝領導動力小組

飯後打了陣機
還清潔了屋企(尋晚無時間

P.S.黑面的爛仔



2018 年 11 月 3 日  星期六   清涼


10 不滿 分類: 未分類

因為夜晚要比賽,唔落街踢波了
逼自己訓晏d、唔玩手機、唔打機
希望自己精神好一點
唔食辛辣麵,費事夜晚絞肚痛
想個人正常點去比賽

小組心靈refreshment
由早上已心情緊張
因為晚上要比賽
(太耐冇踢(擔心很多野(怕連累隊友(怕會猝死
我是做不了用開心的態度踢波
或者認真地踢才是我的開心
如果球品和球技一定要2選1我會揀球品
最後兩樣都有球技有一點都不錯架喇

穿上10號球衣
今晚的比賽我唔知自己踢乜
比賽前對自己有少少期望,好像隊友也對我有點期望
結果我覺得自己就係拖累了大家
這是我加入球隊最大的考慮
現在心情差得想喊

插曲:對手有位港隊的親戚
入了個罰球在我們後備席面前做些挑囂手勢
咩料啊!!!!!!!!!!!!!
無我地kick中你你有罰球射咩!!!!!!!!!!
無罰球你都入唔到波啦!!!!!!!!!!
入到我地波好巴閉咩!!!!!!!!!
完場就懶係野拉個小朋友出黎同我地握手!!!!!!!
無用的,她的壞印象已在我們心中!!!!!!!

我對人要求真係好高
我寧願同無咁叻無咁勁甚至會輸的做隊友
都唔想同這種人做隊友

P.S.外在係需要,但內涵比較重要

被撞跌了幾野扭親少少手
又少少抽筋

我一定要練下腳肌力



2018 年 11 月 2 日  星期五   清涼


他記得 疲倦 分類: 未分類

尋晚發夢見到5導師和牛丸要回內地短宣
仲要係嚴峻的環境
個夢咩事

由於今天請半天假
又係要摩打手做野
竟然
老細記得我要請假!!!
好少可啊!!!感動的
但係就係咁叫我改野…改到痴筋
亦有種灰心的感覺
好煩啊,點改

同家姐lunch

下晝開cell
人多人少都係咁
老師成日覺得不好意思
只剩一個同學都無問題
甚至只剩下老師把內容變成關心的聊天,有咩問題

突然收到通知球隊已完成註冊…
即係我可以正式比賽了?!
我突然好緊張…
好驚成為隊友的負累

晚上上堂
因為攰…盡能力記下和寫下筆記

P.S. Cell@6D

 

最近有種感覺:有那麼一兩個人,不捨得佢談戀愛



2018 年 11 月 1 日  星期四   和暖


下?11月了 鬱悶 分類: 未分類

時間過得好快,不知不覺到了11月

5年前的今天,係老豆過身的日子
無聊睇返果日既日記,我有點眼濕濕
如果老豆仍在,住在現在這個裝修後的屋企會怎樣?
我諗我會經常鬧爆佢
11月好特別,除了是我中意的number,也是我生日的月份
第一年掃墓時才發現原來二哥都係11月生日
他的生日竟然在他過身後我才知道
這三年都無去到掃墓,找天買花去望一下安靜一下

好煩
改layout好苦惱
天花龍鳳咩
搵唔搵到相黎key又係一個問題
救命啊

很準時放工

無乜胃口食晚餐,想食零食都唔得添
講起黎,最近愛吃雪條,我要買雪條食!

轉天氣我的鼻都有點敏感
然後老媽咳到肺都就飛出黎
仍是不當一回事,給她1萬個服字
真係需要整佢個肺
毫無危機感

前晚的Friendly竟然有錄到片
邊食飯邊睇下自己踢得幾渣先



2018 年 10 月 31 日  星期三   和暖


窗外好大風 睡著 分類: 未分類

太夜做運動個腦會係咁run
所以尋晚我訓唔著明明攰到痴線
今朝好唔想起身
眼睛都開唔到咁濟

今天工作比較閒
只有一點點的工作
lunch又在偷閒3人一齊玩mario party
可唔可以玩耐d

放工前6:59俾野我做
我極速做完佢

放工回教會開會,傾小組內容
回家又在吃零食
果然,胃口回來了

看到有些人大安旨意習慣了有人服侍和付出
望到我就覺得嬲嬲地
我點解要為呢D人付出
很討厭

聽到一個經歷
有人為朋友準備了生日禮物
但對方無收
如果係我的話,人地唔收,我應該會好唔開心
至於收的話,人地送點可以唔收,拒絕有時都好傷害
不過我而家都好少送禮物

P.S.3人