11號仔的反叛日記
我的故事
tinsung
暱稱: 11號仔
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
答案在未來
緊湊
收__啦
只有我不是
邊吃邊聊
文章分類
全部 (2095)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 2095
留言總數: 22
今日人氣: 10
累積人氣: 219165
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2018 年 10 月 15 日  星期一   和暖


以為完原來未完 疲倦 分類: 未分類

尋晚搞埋d野…差不多2:00先攤下
然後心裡好多野諗訓唔著…2:30都未訓
…攰死

之前來pt過的Carly又來幫忙
其實只係識過幾日
老實說,對她印象幾好,幾自然同埋好爽快
外表同衣著又唔扮野,簡簡單單唔醜幾舒服
散發一種nice感覺
幾幫到手丫

lunch食完碗行返埋位
幾時又多左個人女孩子架?!突了個然,黎pt的
希望佢pt幫到pt同事啦佢咁多野做

今天要趕proposal
上星期五留下來的工作
我同Carly就一齊整
我地各自以為完左原來仲有野未整咩事
7:15先走

寫完日記便準備沖涼去訓了
早抖大家

P.S.飲宴的甜點係芝士蛋糕和糯米滋,好吃



2018 年 10 月 14 日  星期日   和暖


糾結 驚訝 分類: 未分類

起身極其眼訓…

今天的講道內容睇法確係未諗過
以前一直都有一貫的解釋
但今天所說的似乎更有理據
從上文和貫穿舊約(福音書的內容與舊約息息相關
警醒免得被迷惑
迷惑唔一定顯而易見
就係疑幻似真,先令人迷惑,唔警醒自己就扭曲和偏離
有時糾結某些"信仰表現",都可以是迷惑
偏離了的人可以在各種事中加一句感謝主
扭曲了的人也可以滿口信仰、用自己方法解釋聖經
所以要時刻警醒、留意自己

晚上陪媽咪去飲宴(媽咪那邊的親威
去的路程差點鬧起來,有一刻真係俾佢搞到憫
我忍住壞情緒態度和語氣
我都衰左,堅唔熟尖東站,唔知出口遠到無盡頭
老媽邊行邊怨邊悔氣邊唉聲嘆氣(最後搵了個最近的出口坐的士吧…

我屋企只有我、媽、大哥出席
如果每星期都會見到大哥的話
我諗我同佢的感情都會好似三哥四哥般
真的不熟悉他,但佢同四哥好似
希望有天我會和他多點吹水

成長片段竟然出現了我!意想不到
我諗起細個同媽咪那邊的親戚感情不錯
會同D小孩子一齊玩
但唔知幾時開始關係開始疏遠
遠到起碼10幾年都無一齊聚過食過飯
現在我成熟一點、也懂一點如何找話題
之後關係會否有改變呢

晚宴有位女仕久違的見到媽咪超開心(又攬又錫我媽咪
(因為以前船上的朋友好難找回聯絡,又唔知住邊
係細個經常上媽咪的船出海
仲話船上好多小強嚇__死佢
講了一些我未聽過的內容出來
媽咪傾得很開心
我也睇到這個女仕真係好中意我媽咪
這畫面好有趣

完後搭的回家

P.S.打包了好多野食回家
家姐把151cm的人影到101cm



2018 年 10 月 13 日  星期六   和暖


學習是一種福氣 愉快 分類: 未分類

尋晚臨訓搞個死人抽氣扇搞到2:00幾…
閂唔到個蓋
諗住夜訓到咁今朝幾點起身都唔落街踢波
點知都係落左
死變態
練返D球隊練波做得唔好果D
發現左邊有個咩肌拉親,好煩,切左佢走係咪就無事

小組講"進修文化"
很多人進修都係為了CV好看點、有價值一點、升職前途等等
為興趣的確是不多
有時無學位什麼好像被比下去
如果只為這些去讀書進修,我真係會死
我只能為興趣
學習是一種福氣
希望在信仰中學到更多
塑造我這個人的質素,影響、感染身邊人

晚上去了睇波支持隊友
我幻想我落場,應該會成為負累
我不需要踢得很突出
但希望自己可以成為球隊的幫肋
想用這樣的心態練波和比賽(但仲未註冊

攰住清潔打掃

P.S.我不care有冇得落場比賽我淨係想踢波
所以一個人踢又好、同球隊練波也好
我都要努力的



2018 年 10 月 12 日  星期五   和暖


歷史 不安 分類: 未分類

天氣涼左我會好好訓
所以我中意凍
會令我想早D訓10日有3日既應該

今天最可怕是
下下晝時間brief我做layout
但係星期一要…
天啊
我是超人吧
最後未做完啦當然
搵相好煩
我直接畫無咁嬲
但會畫死
但如果有天event上的aw真係我手畫,我一定會好開心
我申請做helper,thanks

放工回教會上堂
探索歷史中的耶穌
確實如果因時代和文化而變的耶穌和信仰
這只是人造的信仰
所以點解有時聽到人講感謝主、感恩…
會令我想反白眼

因為
我睇到
這個人唔信的。

P.S.有陰就覺得自己好似佬



2018 年 10 月 11 日  星期四   和暖


我中意涼 我中意凍 鬱悶 分類: 未分類

尋晚唔駛開冷氣
仲要襟埋被
這種天氣很舒服,我很中意
到冬天暗暗地涼涼地好好訓

今天又被召喚去21/F傾野開會 for aw
我都係靜靜地聽
不是喜愛講野的人

又出現想發脾氣的情緒
有時要為一些不想有深厚關係的人付出
漸漸會覺得討厭

我習慣把所有事都諗得很遠和很差
我幾乎都諗過晒自己與身邊人的相處
會是怎樣不合
什麼事會令關係決裂
隨時預備和身邊的人絕交我通常會諗自己得罪人先

我討厭俾人話煩
但我有時就是煩的人
我會逼自己唔煩

P.S.著風褸