尋晚預料之內的唔敢訓 訓之前check好屋企每個角落先敢訓 仲要驚得濟玩電腦玩到好夜 唉 好煩 所有強都給我下地獄去
在未有野做時 即刻執下相先 這張會是我有史以來最煩的執相之一
當一個渣批評一個懶 其實不相伯仲 兩個都唔覺自己有問題 這是最恐怖 會不會我頂唔順自己離開
因為一點誤會,所以無去踢波友誼賽 返了教會打乒乓 久違了 快唔識打了
細個一直好想屋企可以放聖誕樹在地上 以前屋企咁亂又無位 而家可以放了 中意冬天、中意聖誕
會有這標題係剛準備打日記時 屋企出現了強(哪來的!?我已經唔開窗(好想查下佢哪來 我無限講粗口 最憎佢!!! 我殺了後媽咪亂處理它 老媽你別玩我好無 訓唔夠而家仲要驚魂中 唉
起身係勁眼訓 好似又唔知發了什麼夢 好似有同事在我夢中 但我已忘了
上班路上在想cell的內容 希望能簡單有重點,加上活動 能讓他們多點思考就好 人不多點思考便會退化和懶惰 剛好最近就是有思想懶惰的人存在 令我更覺得思考既重要性
感覺office的氣氛不太好 暴風雨將會來臨 唔適合的和平離開是最好 關係再差,雙方都會難受
執相執死的aw 真是想嘔血
P.S.前兩天IG見到的Yuhisumi合照!!
好吧,尋晚又發夢 本來唔記得,但望到件衫就諗起 好奇怪,得閒就發夢見到 這個夢應該永遠不會發生
因為沒有主日查經 在家起床後無限hea
我都就快要做主席帶敬拜! 得閒要揀下歌了 想帶新歌,但無乜識歌唔想唱來唱去都果d
lunch後回家睇下片就訓覺 訓了1.5小時!! 明顯真係好攰 平時又唔肯早d訓 唉,而家d人真係好反叛
晚上陳恩姐夫來吃飯 久違的打機
P.S.已經進化到點著都俾人話似去踢波
竟然來到了2018的最後一個月了 這年我做過了什麼?! 我婚都未結!!啊!!! 又無學到上網識男仔!!! 我是不是枉費了整個2018
早上落街踢波 竟然兩個頭場都有人!! 兩位踢拖打棒碘的南亞籍青年又吐口水落地… 我心諗:快d走啦,樣衰怪 佢地個波唔知打左去邊我便成功入去了
最近都係練下d斬波 俾人串完之後深深不憤 雖然會睇片學,今天練練下捉到少少竅門 (我有想練到的目標 覺得離目標近了一點喇!!!好感動啊!! 可能以後夜晚會癲左成日落街練都唔定
"因信稱義"不是這樣簡單 信什麼?什麼叫稱義?
祈禱會 練歌(勁耐冇打鼓
兩星期無打機了 封塵了喇!!! (因為各樣事情,加上最近又睇返SNH 太多娛樂了
P.S.短跑
咩事尋晚又發夢 兩晚都發夢見到同一些人咩事 會唔會今晚又再次夢見第3次
未回到office老細已whats我 因為同事們都去了預備event office只有我一人(加上另一designer請了假 以為可以無拘無束裸行裸跑 突然老細出現了,改event的野 (好唔中意event當天仲要搞event的aw 上半天都不停收到老細同事的whats 搞到有點不安
下半天就安全
準時放工! 回教會上堂 返完工再上堂都係攰的 想不到經文裡背後意思唔係咁簡單 想發現會越發現 有時間再拎出黎回顧下notes
訓覺對腳唔暖耶 又要著毛襪
很久無睇SNH SII公演,很喜歡三哥 我最中意又迿搞笑又有型又夠簡單的靚女
P.S.晚餐是Lily送的生日禮物