非常好
尋晚訓覺個人係暖的
今晚試下夠唔夠暖
唔夠就加多件衫做被 懶到出汁
早上為了換鐘電
又要執踢波的野
10:10先返到office
其實早上下晝都不是太凍
逼自己揀好崇拜的歌
咁我就可以把其他時間做其他野
仲有小組靈修要預備
好在有帶件薄羽絨
放工好寒
雖然我下身著短褲
費事換褲,直接換襪同鞋就可以踢
又是荔枝角
同事問我去咁遠踢波係愛定責任(遠遠地啦下(好無聊的問題
佢問得應該係唔太識我
我都係中意先踢
應該無責任成份吧
有時覺得靠人幫忙,倒不如自己來
可能我這人太急
其實我是不喜歡要人幫忙
晚上練完波好餓
但無時間食野了
P.S.人地都著短裙啦,我呢d濕濕碎
 |