11號仔的反叛日記
我的故事
tinsung
暱稱: 11號仔
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
答案在未來
緊湊
收__啦
只有我不是
邊吃邊聊
文章分類
全部 (2095)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 2095
留言總數: 22
今日人氣: 43
累積人氣: 219198
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2018 年 10 月 25 日  星期四   和暖


肚餓真好 呆滯 分類: 未分類

起身又係反胃mode
(以後起床去廁所不准照鏡
上班時買定了麵包
諗住lunch食

我好少在office吃早餐
竟然做做下野有點餓(好感動啊我會餓
好開心地去烘下個包先食
好味!

lunch沒出去食
我驚食完反胃到後日
留在office吃了塊包
之後同狸貓去了買office零食和日用品
總算有個有良心的東西
(肯定睇完我日記爆炸驚得濟
(呢個人好有機心、機關算盡
(一定諗住我會係日記讚美佢幾句啦
=========這部分完=========

繼續斷續又唔知點整既aw
有時好無助,唔知點整呀下
我覺得自己整了好久
執相執左好多野
到真係要output係極之麻煩

我忘了自己胃未好返
和Lily逛零食時,見到就好開心地買
我唔記得左而家唔食得住
(前日夜晚食完反胃到第二日lunch
其實屋企仲有不少零食

P.S.我唔中意抹茶,但抹茶紅豆我中意



2018 年 10 月 24 日  星期三   和暖


更好 作嘔 分類: 未分類

早餐吃了兩塊麵包後,又感覺反胃(死啦去
不如以後不食野
好煩
我最討厭果d飽濟感覺
因為覺得想嘔
最驚最討厭就是嘔

因為同事生日便諗清楚今天有什麼計劃
即使造不了任何驚喜
都唔要俾主角知幾時買了蛋糕在雪櫃!!
諗住開心地和大家一齊在office lunch
但總有野自己做得不好
我忽略了另一個主角
我的部分可以更好
之後一齊玩switch,第一round的炸彈人
點解個個都可以死得咁好笑
聽到很多無限大嗌的聲音

還好如無意外能切蛋糕慶祝
雖然同事未去到好熟好熟
但有佢自己獨特的位置
或者係一天見得最多的存在
有天她們都不在,會唔會令我不自在

工作繼續
呃…我好驚自己做唔到預期
係我懶定真係難

晚上小組討論返上星期聽研經的內容
今晚有點修正內容
感覺很通,起碼多點明白
甚至聽完會有興趣再詳睇一些相關內容

好吧,又反胃了

P.S.我無胃口仍是胖臉



2018 年 10 月 23 日  星期二   和暖


垃圾婆 鬱悶 分類: 未分類

尋晚又發了奇怪夢

回到公司
因為有lunch event
只有我和Lily在
我地就像垃圾婆一樣在門外的垃圾堆裡執垃圾check清楚係咪真係掉得
跟住執了垃圾回位子
(那堆垃圾是前一晚同事執拾公司

lunch有點胃口食下野了
但食完覺得有點頭暈反胃
係咪被下藥了?!
我係咪有事…個胃未回復到之前咁
會唔會食唔落壽司?
會唔會食唔落杯麵?
會唔會食唔落零食?
會唔會食唔落糖水?
啊!!!!!
好驚啊!!!!!

晚上剛好練波暫停
因為仍是唔舒服中,太好了,可能會猝死
便去打乒乓,做點輕量的運動

完後仲去了幫三哥整WIFI…

P.S.lunch時和Lily一起玩switch



2018 年 10 月 22 日  星期一   和暖


沒有胃口 作嘔 分類: 未分類

尋晚好辛苦地吞了藥
但D水同藥令我覺得有點飽好驚嘔
還好因為食左藥可以長眠到早上
本來想請病假或半日
雖然仲有少少飄浮
但無咁唔舒服就準時上班

個胃仲係好唔舒服
我好後悔早餐吃了成個蛋糕
消化不良到盡頭

差唔多4:00先食lunch(我驚唔食會暈
中意的雞翼都食唔落(留到明天
只係逼自己食白飯
好辛苦地一啖啖食(別提零食(現在沒胃口
最少要自己覺得餓先叫好返嘛?

好攰
明天我唔知練唔練到波呢
怕自己踢踢下猝死累人

病完有冇瘦到?
發燒會高真定假?
但我已停止長高

P.S.靚丫



2018 年 10 月 21 日  星期日   和暖


我是不是發燒? 睡著 分類: 未分類

今朝起身個肚已經唔舒服
陣痛了一段時候
等候廁所時爭D瀨s
我尋日吃了什麼?

行路回教會時已經覺得個人有點不舒服
反胃、肚痛
最後經過了主日查經和崇拜彈結他後
整個人真係好唔舒服
一方面兩天連彈結他,手指已有點痛,我簡直是拎條命捱下去
兩邊D手骨都好痛…係咪有事
腿又凍(今天仍是短褲
聽道時好攰好唔舒服、開始坐唔定、不耐煩…

因為我唔舒服也加上其他和平狗都各有唔得閒,所以集體安靜改下星期
我沒lunch便回家訓覺休息
到最後我全天只吃了雪梨和橙…
完全無胃口
零食也不想諗起

斷續地訓
覺得自己有點想發燒…
好煩耶
明天是否要請病假
(可能尋晚無襟被…

雖然唔舒服仍要打機
Fifa和mario Party

P.S.非常不耐煩、坐唔定