早餐吃了兩塊麵包後,又感覺反胃(死啦去
不如以後不食野
好煩
我最討厭果d飽濟感覺
因為覺得想嘔
最驚最討厭就是嘔
因為同事生日便諗清楚今天有什麼計劃
即使造不了任何驚喜
都唔要俾主角知幾時買了蛋糕在雪櫃!!
諗住開心地和大家一齊在office lunch
但總有野自己做得不好
我忽略了另一個主角
我的部分可以更好
之後一齊玩switch,第一round的炸彈人
點解個個都可以死得咁好笑
聽到很多無限大嗌的聲音
還好如無意外能切蛋糕慶祝
雖然同事未去到好熟好熟
但有佢自己獨特的位置
或者係一天見得最多的存在
有天她們都不在,會唔會令我不自在
工作繼續
呃…我好驚自己做唔到預期
係我懶定真係難
晚上小組討論返上星期聽研經的內容
今晚有點修正內容
感覺很通,起碼多點明白
甚至聽完會有興趣再詳睇一些相關內容
好吧,又反胃了
P.S.我無胃口仍是胖臉
 |