照一照鏡…發現黑眼圈!!!
我出名訓幾少都無黑眼圈架嘛!!!!
oh no!
我快點逼自己1:00訓好無
最近兩星期夜訓因為無限睇片(睇極都找到檔睇
每次聽到有人話病好、好返
我心裡都在冷笑:你在搞笑?
唔知幾時會講講下野飛d痰出黎
我開始諗一樣野:有d人好唔想承認自己病
認自己病好難咩 我唔明啊!!!
繼續pitch的layout
畫野都畫到傻
設計character我中意
但要商業的東西…我就unlike
本來要練波
但無場就無得練習
想落街踢波…點知有人…
唯有在家做運動
其實我做運動係因為怕肥左 好膚淺
P.S.戴莫不如你地去做導演,d情節好過公司幫你地拍
表演很有誠意囉
 |