尋晚好夜訓haha
係,又病發
另一類病發
所以今朝起身係攰到阿媽都唔認得
出到門先諗起忘記帶眼鏡…遮不了醜啊!!
有proposal aw趕著整
lunch with TTT
超齊人lunch,除了新同事仲有森助手Sharon
我都知人係好難掌握
正常人唔會無啦啦出句粗口
情緒好激動、好嬲、好唔開心(我都會
無所事事彈一句出黎,唔知想點
我出身於很多粗口聲音的家庭,所以我很討厭粗口
人真係好難掌握
病到快死一樣,都唔照顧自己身體
會唔會諗下人地角度,點睇病了的自己呢
"抵死"呢個字係非常適切
準時放工!
密集短暫的高甜
長久平淡的穩定
我還是選擇後者吧
如果係小說、電影、動漫
BE(bad ending)一定係最深刻,我睇完心情會受影響一段時間
但如果現實我是不想有be,太虐了
但現實就是個be
P.S.最近經常在看的其一,靚
 |