平時星期日lunch後會逐漸變阿愁
因為好快到第二日返工
但星期一、二、三請了假
所以今天Lunch後是阿樂
起身好眼訓
我尋日搞咩黎
出左門太寒又回家換件外套
明明寫19度,原來咁寒
崇拜是打鼓
正式時候看見主席拼了氣命要唱岩首歌既拍子
free既歌拍子係唔易掌握既
但我好中意free拍子既歌  
…順服人一切的制度
如果睇聖經只跟足字面不了解背後意思
不理會經文內容
兩樣都幾易出事
不一定全部要跟
也不是全部不跟從
要靠我們認識耶穌的內容去判斷
所以,做基督徒是不簡單的
lunch@元氣
是我喜歡的!yeah!
最中意星期日的小睡
買了新game!
清潔埋又遲了沖涼和寫日記!
不過明天放假,通融下!!
這兩天被一首歌洗腦
"我喜歡這樣跟著你 隨便你帶我到哪裡
你的臉慢慢貼近 明天也慢慢地慢慢清晰"
聽了team HII的小黑唱得不錯聽
P.S.thanks陳恩幫我買
 |