11號仔的反叛日記
我的故事
tinsung
暱稱: 11號仔
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
答案在未來
緊湊
收__啦
只有我不是
邊吃邊聊
文章分類
全部 (2095)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 2095
留言總數: 22
今日人氣: 21
累積人氣: 219176
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2018 年 9 月 10 日  星期一   和暖


出夜街—!踢波—! 不安 分類: 未分類

尋日攰到爆炸
日日唔夠訓尋日仲要全日咁濟

同事請假我便做多did did野
我都係驚整錯野多D(今日開錯了file
多少少野做都唔係咩大不了

趕proposal…預計明天lunch會遲吃
其實整aw係好玩的
但係有時候天花龍鳳又唔得
D theme咁相似係好定唔好
做多了30mins才退下
明天再死過吧

晚餐後唔知做咩食左好多野…又生果又糖水又零食(我痴左,肥晒啦

今天開始實踐計劃,由頭睇聖經(我希望每天睇的
聽多了、學多了,現在再睇一次,想法和睇法應該唔同了
希望邊睇邊諗得詳細一點
雖然D問題未有確實答案但諗得幾開心

見球場無人就即興落街踢波(太眼訓要踢波
順便借switch手掣俾Wow
佢睇住我踢波好__緊張
我好驚樣衰(撻Q、踩波車、食波餅、整親、汗太臭、頭髮醜
還是中意同佢面對面聊天,因為我會問10,000個問題
努力做個情理兼備的前輩



2018 年 9 月 9 日  星期日   和暖


籃球隊 愉快 分類: 未分類

尋晚發夢見到同牛丸旅行
全程掛住影相無去買手信
返到香港便覺得好震驚
「咩料啊!?」

由於FiFa買了中意的球員
打機便更開心更有興趣
雖然好似買到就破產咁
一朝早忍不住hand carry禁左兩野
因為好驚買唔到個球員

有時敬拜可能不能投入
但裡面的內容、祈禱、流程都是讓我很想點頭認同

復活了的以色列
復活了的自己
不想仍停留在"死"

lunch後去了西九文化區(我一直以為係西九龍深水埗…第一次去
約了很久不見但見得最多的籃球隊師妹
好吧,有我這廢話王,今天好多資訊出現
耐無見好多野想知想問

中學時期我最多投放時間和精神的便是籃球隊
練習、比賽、平時出去打波(好癲(每週六7:00am在維園
羈絆都幾深,但我仍無忘記覺得唔開心既地方(講到出黎唔係無野只係明白大家都係有限的人
以前會諗打波打到幾多歲
而家係諗幾時得閒 / 想打波
是的,什麼都沒有永遠
但有機會仍想聚一下的。

P.S.為何與我最友好的是這低我一Form的師妹



2018 年 9 月 8 日  星期六   驟雨


D夢咩事 疑惑 分類: 未分類

尋晚發夢見到有人在教會結婚
雖然這人已經不在教會了
仲夢見我借左別人BB一日黎照顧
下?咩料!?
仲要唔太熟

早上眼訓住落去踢波
yeah,終於可以踢下波!天氣不錯,唔太曬和熱
我有目標想完成的,希望能成功啦

又重左!

小組係靈修閱讀"生命的責備"
認識久了認知耶穌的責備會是比起任何人都要有說服力
最近成日諗起、講起離開了教會的人
大多都係自己錯了又唔想聽牧者、來自神的聲音、提醒
我會不會有天 / 現在已不想聽呢?

對自己最近的反省就是
打機癲左咁狂講粗口(但D球員係我控制的
媽咪咳左個肺出黎我又講粗口
其實我好討厭粗口,細個老豆講我就會喊,覺得係鬧我
我控制不了周圍的人講,但我可以控制自己唔講(做乜要講(冷靜D好無

講起黎
我係唔中意d咳聲、流鼻水又唔呻既聲、食野聲,因為覺得呢D聲好煩
係咪聲音敏感病

祈禱會
練歌

FiFa終於買到人了!yeah!中意Reus,買到佢好開心!
但我買到唔夠錢俾好樣衰,點算

P.S.yeah,踢波



2018 年 9 月 7 日  星期五   和暖


好快會到星期一 愉快 分類: 未分類

起身好眼訓
乜野事,我做咩黎?
而家訓覺完全不可拐向左訓
免得遲D要切左隻耳佢

講起黎,我日記個背景圖點架
永遠不見了
而家淨係得返D色

有aw要整
整完又係度睇片"銀河守護隊2"
隻浣熊同小樹苗好得意
點解會睇到啫喱眼?

放工前將D植物放左去窗邊
想佢地曬太陽
希望星期一佢地唔會死左

今天是星期五,好快會到星期一

P.S.謝謝娜,叫佢幫我買最後變左送
爽身粉味的香水



2018 年 9 月 6 日  星期四   和暖


先生 疲倦 分類: 未分類

夢境是與現實不乎
下次潛意識係夢入面做D同現實完全唔同既野
想睇下周圍的反應

今天買野有人叫我先生
點解唔係細佬
請隨便笑,個樣咁女仔都可以睇錯

沒事做又繼續在打搞多肉植物們
又幫佢地改了名
牠們不像寵物會俾反應
也不會識得同我溝通
非常好
學習少一點對回應的期待

放工後回教會練了一陣鼓
有練好過無練
雖然正式都有機失手混亂

晚上打機,第一次炒人3-0,yeah
點知之後我輸0-4,然後不斷restart到贏為止

P.S.芽蔡、毛毛、肉肉