今天起床我臉上有一行熱血的眼淚
真係好似熱血動漫
流淚也要霸氣
頭髮越來越攣添,,,,,,,,,,,,,,,好煩
由於心情麻麻,,有點鬱悶
工作更唔想受影響 (我已想像在office核爆的所有後果 (一貫把所有worse的都想好了 (6號的思維
所以回到Office就係關掉所有表情、情縉
機械地工作
叫同事問野
把不屬於我的工作崗位都交回同事手上
剛完了一個Event
老細又給我新Event的aw要搞
呃....沒完沒了
救命
抖下得唔得
放工買了很好吃又唔貴的"黃金水蜜桃"
好好食喎!!!yeah
我中意食生果的
就算有開心的事出現 深層的唔開心係不會消失的 只是暫時隱藏一下
找個地方讓我發脾氣哭一哭、鬧一鬧
P.S.好得意,,,要幫佢地錄片先!!! 最好笑係媽咪好中意睇我拍的片
 |