尋晚訓唔著啊!!!!!!
好可憐,,,,,,,,我好眼訓架
可能日頭訓左覺,,,夜晚個腦袋就係咁Run
我擰來擰去最近打側訓,,,今朝feel到釘耳位有點痛,,好驚,,,我還是打直訓吧
除了黑眼圈好勁之外
我的右眼皮無啦啦腫了,,,
啊!!!!!!!!!驚
星期一就是患上厭工病
什麼也不想做
聽到D客個名就覺得煩
又要催 又唔知佢地想要既野係幾咁有難度
好像垃圾一樣的一大堆資料
本來我返工中意靜靜地
而家有時做住野心情太差就係度聽歌
英文歌、國語歌、G.E.M. (我幾中意聽、Yui、Bigbang、少時 (意外地不錯聽
跟住試搵下Mamamoo、Apink黎聽下,,,我,,,掌握唔到  我聽歌是不是太狹窄了
【Light up the SKY】 是我會中意的melody,,而且歌詞很有意思 (日韓的歌詞都很有型
久違見到老闆
準備Event中
希望從容地預備啦
我不想OT
P.S.【使徒行者】開播了
我難得地專心坐在電視前
我是真的有【自言自語病】邊睇電視邊自己講野
好像動漫畫一樣
我都唔知點解自己會咁  
 |