11號仔的反叛日記
我的故事
tinsung
暱稱: 11號仔
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
答案在未來
緊湊
收__啦
只有我不是
邊吃邊聊
文章分類
全部 (2095)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 2095
留言總數: 22
今日人氣: 12
累積人氣: 219227
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2017 年 9 月 21 日  星期四   晴天


沒有最無奈 不滿 分類: 未分類

眼睛好攰
感覺白頭髮又多了幾條

本來諗住明天Event
design 6:00前已做好,,,頂多OT一陣
點知10:00先放工
哎!!!!!
我心情爆炸喇
今天仲gel頭gel得好好
係個整齊的8、90年代的頭髮
也有淡淡的爽身粉香水味
點知!!!約了人但我去唔到食飯
很無奈
sorry to my friends

憫憫地、嬲嬲地
我在講粗口
但唔知用黎鬧邊個  有點厭倦這樣的工作方式
(原諒我有些心情只PO在IG  但兩邊都是很好的表達我
因為是有連繫的

其實死能不能解決到問題
或者死可以解決到什麼?

我自覺忍耐力不錯,,不太人云亦云,,,所以很多人都覺得我係乖孩子
但連我都覺得這人工作出問題,,應該真的有問題
我遲早又要出聲了  天然黑面溫柔聲都係會得罪人

回到家致電裝修師傅
好驚佢唔記得,,,然後期都沒有了
但佢記得!!!太好了(我年頭call過佢  我多年來的夢想是不是可以達成

P.S.入老細數



2017 年 9 月 20 日  星期三   晴天


思考 判斷 疲倦 分類: 未分類

好眼訓啊!!!!!!!!!
因為每天都會寫埋日記先訓
死都要寫
所以尋晚OT完沖埋涼搞來搞去
1:30先訓

發左個夢
講完俾大家知
大家都答我"你真係發緊夢"
夢境中係唔會諗到真假

今天繼續忙
做完一樣又一樣
pitching job好煩
仲有其他野要做,,,,,,,

返到小組就很開心
行回教會的路上先諗歌
仲要記錯埋小組內容  以為係歷奇
我應該記憶力衰退
今晚講基督徒能否睇恐怖片、驚慄片
討論之下,,,我地係一群破格的傢伙
睇法已經有點不同  加上我們經常都提出要思考、要判斷、要睇處境、不能將聖經直接搬出黎用
這種互相討論真是很好 (我也喜愛與人討論  來吧大家
講出自己的、聽取別人的

P.S.咩事啊,,著錯人對襪,,,(襪已中劇毒



2017 年 9 月 19 日  星期二   晴天


身不由己 鬱悶 分類: 未分類

早左醒啊喂
默默地執好背包行路上班

很疲累
沒想過今天居然11:45pm先放工
老闆肯俾我地叫dinner外賣其實已經很好
雖然我寧願快點回家 (但真係做到最後  想叫救命  在短時間整一個我覺得靚老細又BUY既AW  真是太難
不斷同人講  我在祈禱現在死去
停止性命來遠離這種"苦"  好似很有用
但係會停止晒所有事  包括同人既連繫

讀書既人多會羨慕上班族
上班族又會羨慕學生們多假期
每次聽到姪女話羨慕我返工真想打佢一身
尤其OT時 (仲要無OT錢
但我唔係覺得返學就好好多
因為讀書、返工都有各難關要面對
返學要同人競爭、功課又多、壓力好大
返工都壓力大

我曾經同老闆講過我唔中意OT  (我直接又爽大  (毫不畏懼
我諗唔會有人中意OT嘛?

什麼時候我不對這工作有任何興趣呢

P.S.12:00回到家
P.S.LUNCH shopping



2017 年 9 月 18 日  星期一   晴天


厭工病 疲倦 分類: 未分類

尋晚訓唔著啊!!!!!!
好可憐,,,,,,,,我好眼訓架
可能日頭訓左覺,,,夜晚個腦袋就係咁Run
我擰來擰去最近打側訓,,,今朝feel到釘耳位有點痛,,好驚,,,我還是打直訓吧

除了黑眼圈好勁之外
我的右眼皮無啦啦腫了,,,
啊!!!!!!!!!驚

星期一就是患上厭工病
什麼也不想做
聽到D客個名就覺得煩
又要催 又唔知佢地想要既野係幾咁有難度
好像垃圾一樣的一大堆資料

本來我返工中意靜靜地
而家有時做住野心情太差就係度聽歌
英文歌、國語歌、G.E.M. (我幾中意聽、Yui、Bigbang、少時 (意外地不錯聽
跟住試搵下Mamamoo、Apink黎聽下,,,我,,,掌握唔到我聽歌是不是太狹窄了
【Light up the SKY】  是我會中意的melody,,而且歌詞很有意思 (日韓的歌詞都很有型

久違見到老闆
準備Event中
希望從容地預備啦
我不想OT

P.S.【使徒行者】開播了
我難得地專心坐在電視前
我是真的有【自言自語病】邊睇電視邊自己講野
好像動漫畫一樣
我都唔知點解自己會咁



2017 年 9 月 17 日  星期日   晴天


不專心 呆滯 分類: 未分類

感覺今天崇拜都有點不專心
喉嚨有少少沙有少少痛咁
所以要低8度咁唱
敬拜中都係注意了技巧多一點
講道信息都不知在聽什麼
唯一專心的地方是今天崇拜中的祈禱

lunch係有史以來食得最快
半小時食完
其實我中意坐多陣,,,,,,,,
我唔知今天食左咩

回了教會練鼓
黎緊的歌節奏其實不難
只係我想好聽一點
盡量不讓主席和其他樂手們感到擔心
想花點時間讓自己進步
覺得自己有點差  就想要進步
唔想停留  唔想退步

回家後訓了一陣
星期日的下午都係想hea同訓覺

仲未致電裝修師傅
現在心情有點緊張
明天!!! 明天一定要搵!!!
心裡也在預計有什麼要留什麼不要

P.S.有人會記得我既野  突然來一句問候  是件很溫暖的事
P.S.如果我可以幫自己剪頭髮就好了