唔知係咪D留海放左落黎
而家額頭好易有瘡,,,都可能太熱氣
呃,,,我應該all back去 (人:我會扮唔識你
太好了
這些空閒的日子何時有
我竟然可以畫野執下相玩,,,太感動
雖然有少少野做,,亦令人感覺有點煩
LUNCH係度睇SNH SII公演
久違了喇,,,,,,之前忙到唔得閒&無心機睇
救命啊,,,好好笑啊
晚上和Lily準時放工
有野做都唔理,,,明天再算
和平組
牛丸第一回帶講道分享
有點Level的說
我話幫手,,,真係幫條毛
但係和平狗有樣野係幾好
是大家喜愛討論
你一言我一語
是個舒適的群體
P.S.有三肖的MC都好好笑

|