咩事啊救命!!!7:00前給我起身了 覺得好攰但我訓唔返 壓力和腦子start了 早上沒落街踢波 (其實好想,,但未預備好祈禱會 其實有點壓力的 (雖說神會帶領 但自己的份都要努力左先 不想馬虎求其 我想盡自己可以的做好 這壓力來自於一點要求
小組心靈refreshment 飲茶吃餅 坦白說心情仍是處在不開心狀態 諗起工作很趕或會被催促會很煩 諗起自己與周圍的人一樣都是自我中心 把一些錯誤的期待放在人的身上 只有不屬世界的 我能倚靠
祈禱會 難得地感覺無咁食鏍絲 我這口齒不清的傢伙 雖然狀態不開心 但是可以努力下去,,,感覺舒暢了
練歌 x 練歌
P.S.我有點佬的臭味 HELP P.S.早午餐
尋晚攰到 貼住個敷眼貼訓 希望訓得好D 都係7:00幾醒 咩料啊救命
每次到了星期五心情應該是最好 回到OFFICE我知有咩做 就覺得有點壓力,,,好想今天快D過 俾個客知道左我既身份添 (designer唔應該聽電話 (更唔應該咁好禮貌haha
已知星期一有好多工作 所以今天做多少少 以免星期一會嘔白泡
放工時真係好唔開心 個胃有d唔舒服 (係咪食左__ 又好攰 無去上堂死左返屋企抖 唔單係工作 人都令我好有壓力 原來接下電話都可以攰 收到工作但唔知要做邊樣先又係好攰 今天除左幫自己消毒係停一停外 無停過 我想要空間啊 閂晒燈 閂埋手機 我想停晒所有野 所有工作能否停一停 腦子也想停 最好我的心跳也給我停下來
脾氣已發
祈禱會又未諗好
P.S.嗯 即刻去做傻事 界手 指 排除佢係一個傷口 其實條界幾靚haha
咩事啊!!!又早左起身!!!又有蚊咬我!!! 尋晚無食野搞到好餓 餓到有點憫、個人唔太舒服 刷完牙都要食野 今朝起身都係餓的
無乜電話響,,,太開心了 以為OFFICE只有我 原來是假像 好眼訓唔想做野啊 但好多野黎緊 好驚啊喂
眼訓到癲左 祈禱會未預備好啊
有一刻心情爆炸的差 記憶太好 什麼說話時間場合態度表情 記到了太多 一句話引發了好多情緒 搞到做唔到野 對號入座 妄自菲薄是我 真是諗太多 以前俾人話似小朋友中意亂諗野 NO 人大了先會要諗好多野 我無打算過一個簡單唔諗野的人生 將會繼續諗好多好多好多野 然後我不斷心情爆炸
P.S.好勁爆眼訓,,,就死 P.S.係要自己整鎖屏
尋晚攰到很快已睡著 陳恩在玩msg遲過我訓,,YEAH!!! 話說我條面巾好鬼臭!!咩事 邊個害我 要用沐浴露洗10次
回到OFFICE先聽老細的whats 尋日放工已有預感今天會OT 沒想到預言已實現 仲要差唔多10點先走 好攰啊 沒有黑面 還好今天放工無野做,,,,,,,,,,, 在OT時已知明天又會有什麼要做 點解!? 8月尾死人都要放一日假
lunch去了office樓上食 with小妹 這傢伙唔知點搵隻大眼仔碗俾我,,似乎呢一世我都唔會知點黎 雖然早有預感 諗定點勁爆長氣咁話佢 現實中無出現這回事 因為 佢知我中意而搵俾我 唔應該係唔開心嘛?
P.S.有點可愛的傢伙
尋晚好夜訓 為左打個日記 早上又早左起身,,,,,,,救命
要預備祈禱會 暫時似有似無咁既主題 平時會參考返呢星期既新聞、講道、小組 但咁岩呢星期聽道時遊魂,,,,又無小組 希望快點定好主題可以揀歌
今天有不同工作 但不chur 明天我就唔敢包了,,,,,,,, 老細已預告這個PITCH JOB 啊啊啊啊啊啊啊 好驚啊 實勁改 仲要整3個添 啊啊啊啊啊
準時放工回教會打乒乓 狀態?無乜架咋
P.S.從陳恩阿姐交換來的