中招訓覺就係唔敢郁 所以訓得唔好 發夢見到佩然小妹和家人們,,,咩啊?!唔記得了 差點忘記今天要返0930 好在衫早已諗好 飛快地走回OFFICE 然後 就是全身臭汗 夏天真的好糟糕
工作不忙 但是經常聽到咳聲感覺很煩 其實我對很多聲音都很敏感 如果係病的話更要快D處理啦,,,,,,,,, 個人衛生也是社交的一部分 我掌握唔到 一直咳唔好但唔理的想法
放工前有點阻濟 最後7:45先去到深水埗上課 星期五晚都好攰 捱著下去聽 信耶穌是真的不簡單 當中的教導又要細心思考
P.S.好久無畫下紙條
個天咩事 好黑但又有D藍 通常係外地先會見到咁既天色 (我諗起短宣
工作不忙碌 遲D Lily放大假我就唔知了 (佢返埋明天咋
LUNCH又自己一人在人群中吃飯 諗自己想食既野 都係揀左飯黎食 不來我都幾中意食白飯 我中意觀察人 眼細望人又無乜人知 聽下人地講的野 睇下人地食既野 食野的速度 其實幾有趣 之後仲好開心地行超市買零食
可以同人分享下自己所信所知的 真好 我聽完又可以講到解釋到 唔會前後矛盾 突然覺得自己真係信緊 正經起上黎真係幾正經
晚上和平組領袖群開會 期待下季
P.S.天色很特別
又係訓得差的 壽命減半耶 沒約人出外吃飯就著得很求其 很好 我喜歡營造這種落差感
工作不忙 我對聲音很敏感 啊,,,,,,,,,,,,好煩的感覺
放工前大家變身為工場包裝工人 我幫忙做好了一些便離開
小組係查經 我也希望自己能不斷學習聖經的教導 渴望自己的神學純正 才能給予別人支持和提醒
P.S.放工看到的景色
又早左起身 救命 成日咁樣自己醒又訓唔返 真係會死架喎 睇怕我得閒無聊去人地屋企坐下就可以訓好耐 希望以後有床既話我可以訓好D
疲累地上班 今天著新衫 嘩...咁鬼似細路既 好似LAN仔
放前幫忙PACK野 準時放工便去CWB買蛋糕 與田娜藍食飯 幫肥藍預祝3歲生日 @布甸狗CAFE 順便恭喜肥藍入到心儀學校 希望佢能夠健康成長
P.S.眼訓到爆炸添,,張相肥到__咁
尋晚又夜左訓,,,啊啊啊 今朝起身唔係好舒服,,, 應該係尋晚個頭未乾就訓
星期一總是很攰 尋日沒有返教會令今天唔似星期一 一返工就問幾時放工 還好今天工作不忙
準時放工回教會試驗DAY CAMP的遊戲 返左成日工 呢一刻就很攰 之前沒有睇D遊戲玩法 我就像個頑皮的傢伙 總是想做自己覺得可以做到的事 內裡有種反叛
P.S.2004年的自己