星期五!!! 每到星期五都很開心
很希望HAPPY Friday
由於為期一個月的promotion明天開始
今天有很多野要預備
designer都要化身成為helper做野
剪絲帶,,,在糖上綁絲帶蝴蝶結,,,
我本以為自己中意做手工
呢d野唔會難到我
我學極都學唔到
好灰心,,,最後去了剪絲帶 但我很希望我可以親自把蝴蝶結綁在糖上 一粒都好丫
lunch集體食
因為Evon返埋今天便放產假了
不知下星期開始OFFICE會是咩光景
有點緊張
下晝holiday mood地繼續綁絲帶剪絲帶
剪完後我便嘗試綁絲帶
xx 好x廢 佢地教完我又唔記得 好憫 我就黎摙死自己
有點啫喱眼地覺得自己好廢
在不放棄的態度下 終於成功了綁第一筒糖 之後也完成了大半盒
其實還有7000+的量,,,,,,,,,,,,單靠我們真是會死,,,,,,
還好有人願意幫忙 我明天才不用上班
11:00先放工,,,好攰啊
P.S.今天做了運貨
 |