尋晚差唔多3:00先訓.............訓唔著
救命,,,大腦運作中
早上心情爆炸,,,搵唔到飯袋,,,其他袋又樣衰,,,
嬲嬲地掉左勁多
然後發現原來放了在公司,,,,,,,,
未回到OFFICE就收到老細WHATS
真是一人臉驚慌
仲要今天好多野要做
趕著MOCK UP,,,改野,,,output,,,
然後勁爆花時間畫aw
真係用生命在畫,,,,,,,,,,,
還好老細最後收貨
7:30先放工
忙碌到連電話都無差過電
今天好似無停一樣
時間過得很快
預備小組
睇完d釋經書+尋找牧者的睇法
有點難吸收
以為掌握到少少又有點沮喪 緊張病發
如果對身邊人全知的話,,我會崩潰吧?
檢討自己的生活習慣,,其實會發現好多野
可能自己的思想漸漸跟了世界
我害怕自己會
所以會預想所有可能發生的事 如果到了這一步
我 會如何選擇
P.S.今天牛丸讚我 思想追上潮流
P.S.雖然厭倦,,但撈飯仍是很好吃
 |