夏天很容易醒
因為間房很光,,,床又不夠舒服,,,
很快已諗好著乜就可以準時出門
LUNCH又是自己一個 @魚米
之前有講過見到別人自己一個LUNCH就覺得這個人好孤獨,,係咪沒朋友
呢個諗法應該也在自己心裡
所以心裡或許有這個想法 諗別人點諗自己
今天又一次自己坐在陌生人的對面
而我 LUNCH唔中意禁電話
影完相UP完相便放下電話默默食飯
今天坐到窗邊鏡前 望住自己個衰樣食飯 真係不得了 D飯最後食剩半碗要打包 (真的好多..忘了叫少飯
自己一個食飯唔駛講野 可以無限發呆 覺得幾舒服
下晝有新野要我整
唔難
但好花時間
7:00再COMMENT我
即是 我又OT了
差不多8:00先放工
最希奇係Evon,,,,本來佢可以走,,,但佢無,,,諗住等埋我,,,最後等到我一齊走
1小時 佢做什麼?!
雖然佢留低對我在做的AW不太有幫助
容讓我不理解掌握唔到 但這個希奇的行動讓我有點溫暖
(如如果只為搏我一句欣賞 我會踢佢個肚 (她是大肚
P.S.很好食的咸蛋黃薯片
 |