| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
呆  |
分類: 未分類 |
尋晚夜左訓
啊........今天早上就癲左咁攰
想死
渾噩的
眼睛已很小
現在更小
啊!!!!!!!
攰得發呆
今天早上不用上21/F拎鎖匙~好野
工作不算太忙碌
明天有LUNCH EVENT
最少上午可以安然渡過吧
準時放工
P.S.Lily在TTT的日子踏入第3年,,我還有兩天就2年
在一個地方要待一段日子
先會覺得這地方是安全的
我不知道我會待幾耐
珍惜仍在的時刻吧

|
我是盲的  |
分類: 未分類 |
可能尋晚睇片狩興奮
今朝很早起身了
崇拜是鼓手
今天有中快歌
都有點緊張,,,驚自己控制唔到 搞亂晒
完左之後
係度諗點解唔試下果個PATTERN呢(成日都有呢D情況出現
不過都發現自己係要練多幾次返正歌副歌正歌副歌
講道信息──瞎子看見 約翰福音
要知道自己是盲的、有罪的、有缺乏的
先有空間睇到耶穌
回想起來,,,,,,,,被耶穌震撼似乎不是剛信的一刻,,,我信得太平民  
但是生命中有不少震撼和開啟我的"打卡點"
現在回想起來都係很深刻 找天把這些都重新整理下,,可能又會有什麼新的發現
下午是訓覺
晚上同姪女傾了教會最近的人事
還好佢明白我們的想法
與一個未信的人去表達我們的想法,,其實係溝通唔到的
因為價值觀根本唔同。
P.S.又想買鞋,,,但好似好多波鞋
這是CANDY給的,,謝謝
 |
Best50  |
分類: 未分類 |
好早起身啊,,,,,,,,,
然後又在HEA,,,,
星期六的節奏都是HEA、食野、開電腦做宅女、訓陣覺先返教會
下午係喜樂組外展
導師們依舊在麥記開會
人不是完美的
牧者們也不是
但在他們身上睇得出他們在認真跟隨神
2017我也要繼續加油
練歌、開續會
晚上回家看期待了兩個星期的SNH48 Best50
識既都想睇  SII NII
最期待是戴萌莫寒的【狼與自尊】
仲要首歌襯到佢地絕,,,剛好佢地平時就係 狼 & 兔
好可愛
第9位!!

P.S.Team SII【我的舞台】是TEAM歌第1!!  新公演真的付出了很多努力啊!!! |
摩打手的COPY & PASTE  |
分類: 未分類 |
陳恩夾頭的時候
又係我醒來了
WHY?!
係咪佢條電線發到我?!
好早換好衫慢慢行返工
早上已經在諗:今天會不會Happy Friday呢
點知有個event係星期二的中午時間
但有d aw要整,,,,,,,,,,,,,
就係5:00幾時俾我整
係一大堆人名,,,,(Lily都有野要做吧,,,,所以無拜託佢)
極速摩打手!!! 複製貼上
YEAH!!!!!!!! 7:00是可以放工的!!!!!!!!!!
「犘打手,,我感謝你」
很多事情我多會諗得更多一點
以免有什麼發生我招架不住
P.S.最中意切好生果給家人吃
 |
帽子  |
分類: 未分類 |
有時早上心血來潮就搵左好多想著既衫
點知著完覺得麻麻
然後就會遲左出門
今天沒有搞個頭髮戴了帽
好像個小學生
係既,,,我係扮細個
工作有野幹但仍是不忙
每天都預留了時間做下運動
其實都唔知有無咩成果
只係自從5月覺得自己肥了
就想減下
我係要節制下
唔知幾時開始個人癲左,,,勁食零食
加油,,目標係瘦過牛丸
P.S.帽子和BROWN好襯
 |
« | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | ... | 419 | »
|