| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
準時  |
分類: 未分類 |
2016的最後一個工作天
因為晚上有約,,著返件恤衫先
又畫卡封面、又切生果
整呢整路
搞到10:00先返到OFFICE
還好今天不忙碌
真正的HAPPY FRIDAY
仲可以準時放工添
真是太開心了
約了佩然@元氣
補祝佢生日
吹水的程度一度令我以為同佢差唔多年紀 (真是想錯我既心
但都傾左D有趣既經歷,,,巧合地有D地方相似,,,哈哈,,好好笑
雖然不知是什麼緣份仍然Keep contact
可以的話請繼續KEEP下去吧
我是肥波頭

|
冷空氣的鼻  |
分類: 未分類 |
家姐回了內地玩~有點不慣~
天氣凍加上唔想成日著某些衫
搞到搵左很耐衫
打好多乞嚏,,,好煩,,,打夠未
今天的工作不趕忙
而Evon請了假
電話又唔多
因此OFFICE有種懶洋洋的氣氛
最少我是,,,哈哈
準時和Lily一起放工
無Job整
回到家就係上網睇片的時間~
YEAH
P.S.放張可愛的戴莫
 |
不想上班的感覺  |
分類: 未分類 |
尋晚好乖啊!!!1230訓左了
因為太攰
仲要好早沖了涼
都開心地睇左陣片先訓架
天氣好凍~正啊~
請繼續凍下去吧
回到上班的日子
又是每天兩塊多士,,哈哈!!!
回到OFFICE
又要工作了
7:00幾放工
終於可以在家裡食晚飯了
終於可以做下運動了
P.S.謝謝Evon,,,好好食
好驚肥但都要食!!!除了好好食之外,,,因為係別人的心意,,不可以糟蹋
 |
聖誕假期  |
分類: 未分類 |
12.25 聖誕節主日崇拜
下晝便入靜修CAMP
今年成個和平組都有參加
WOW~PEACE
久違的來到長洲思維
不可聊天 & 必須靜
最中意個海景 & 天台
第一天晚上訓一訓差D食唔到晚飯,,,,,,,,,攰到呢,,,
DAY 2中招
即刻訓得差左,,,,,,,,,,,哎
這次的CAMP我的重點
1/ 讓身體心靈可以休息
2/ 不想諗其他煩野,,只FOCUS在自己和耶穌
3/ 再次回想耶穌的救恩,,使我在曠野的路程中不放棄
4/ 自己的焦點是否在耶穌身上
5/ 諗了一些實踐行動,,幫助自己從世界分別出來
12.27 出CAMP & 回教會打乒乓
P.S.喜歡大自然
 |
平安夜休息  |
分類: 未分類 |
假期早起症上線
8:00幾給我醒了
打暈我吧,,,咁早醒
想訓下去!!!!!
食完早餐,,,繼續寫完剩下的聖誕卡
然後去訓晏覺
我覺得晏覺我係可以訓好耐
3:00回了教會幫手CAMP BOOK的野,,搵譜
之後玩左陣BOARD GAME
晚上拎訂了的SUSHI
之後再買PIZZA和少少野食
齊人地大家一起吃~很豐富~很開心~很熱鬧~
P.S.面好像圓了,,,可能唔夠訓
P.S.俾錢人剪的頭髮都唔靚,,,忍不住要出手剪
 |
« | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | ... | 419 | »
|