呢排除左成日諗野訓得唔好 睇片都夜訓左 >>最近的一套電影 但因為找到了電影的加長版忍不住又睇了一次 故事很完整 拯救別人的角色真的好帥氣
連續3個星期都係同一磅數 好好 食左幾塊曲奇後很飽... 但煮的野食份量仍舊,,,唉,,,死得
下晝小組---講道分享 回想神的恩典 以一個正確、認真的態度去行動
晚餐好多海鮮,,,咩事 補祝和預祝四阿哥&家組生日 我對屋企人都唔算很好 不過在有生之年會努力對屋企人好的
P.S.與Amigo的襪 sUPERMAN
繼續訓得唔好 因為訓覺前好多野諗 最近成日諗既係裝修 此人有病
今朝早左出門 慢行回公司的感覺真好 但腦裡仍是裝修的事HAHAHAHA 下年的今天,,,我已經能住在裝修了的家裡嗎?
新年前後好似都未同PRINTING同事LUNCH過 今天終於得閒YEAH
估唔到今天會係OT的結局 With Evon & Lily 一齊憫一齊激氣 Lily男友黎左柴灣接佢放工 心裡都有種"啊~真好~"的感覺 但我諗唔到想有咩人接我放工 嗯,,,柴犬吧
P.S.好得意
好眼訓 呢排變態地成日諗裝修的東西 >>> IKEA 好遙遠的事 但已經開始諗 返學考試都無咁有HEART
上21/F拎鎖匙見到Fanny 久違了 講好明天一齊Lunch,,,新年後都無同佢地食lunch 我太忙 希望明天lunch前不要太忙吧
Evon今天請假 遙距控制我們 佢比較親民,,,人蓄無害,,, 所以customer service很適合佢
齊OT 還有明天便有兩天假期!!!!! 捱埋佢!!!!!!!!
P.S.東海堂的代言係愛麗絲❤❤❤
好眼訓啊 尋晚好似1:00幾訓 係度睇傢俬 因為想年尾裝修 心情有點興奮就睇定 希望真係可以年尾成事啦,,,好怕D師傅唔得 十劃都未有一撇 裝修完我就走向破產
又係KEY相執相DAY 都是煩 今次把人執成膠面 好吧 找天也把自己膠膠佢
下午在等客覆時又係度睇傢俬HAHA
準時放工 今晚的小組內容係WHAT IS 創造 是神學的討論 又學多了一點有關神的事情
P.S.Evon的中東早餐
情人節如常返工 今天的早餐終於變回了多士 終於有心機有時間焗
又係在搵相和執相 唉 救命 可否完結
鮮奶+柯華田很好喝 感謝Evon
下午在搏殺另一個JOB!! 傍晚時份Vincent又來了office 又是大家心感不妙的時候了 阻住有伴侶的人放工 還好拼命的時間也不算好耐 7:45先放工
沒有打乒乓的星期二 回家hea
P.S.很想知有無人明我畫的野想表達什麼haha 自問爛畫功沒什麼讓人好欣賞