| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
開年飯 年初七  |
分類: 未分類 |
今天早上揀邊件外套揀左好耐
又唔想成日著來著去同一件
最想日日唔同配搭
搞到遲左出門,,,10:00在新翠同Evon一齊回公司
LUNCH前同我Lily在拼命趕AW
還好都趕到
之後大家做好野便前後腳去太古Mr.Steak 開年Lunch
多謝Vincent
Lunch後各種改野
做好野就hea下睇片
7:00準時放工yeah
回教會練歌
好似好耐冇彈結他
P.S.我係比較中意食渣野hahahaha
──豬柳 因為我唔中意食牛同羊
好味丫

|
開工就OT 年初六  |
分類: 未分類 |
發夢見到而家係4月
唔想返工啊 (在地上左右滾動
訓到鬧鐘響先醒...........
有種今天是星期一的感覺
由於無鎖匙
係新翠等埋Evon一齊返公司
每間公司都有懶散的員工,,,嗯,,,就是我
做完野也幫同事分擔一下
然後就係度睇片HAHAHA
6:30打黎俾COMMENT
明天LUNCH前要有
痴的嗎
很易改嗎
又要KEY來KEY去
俾錢買10張相丫!!!!!!
可惡
為免明天整唔切OT整左一會先走
明天仲要離開柴灣LUNCH
救命,,,椰汁年糕好好吃!!!!!!!!!!!
P.S.著了新鞋 少有的淨色波鞋
 |
見人 年初五  |
分類: 未分類 |
早上起身有一絲絲的眼訓感覺
有點趕忙
還好已預備好著咩衫
同別人食飯總是會著得整齊一點
約了詩勤珊珊和黃Sir飲茶,,,(珊珊約得很趕,,但我竟然得閒
1) 第1次見Jacob BB有點緊張,,,還好同BB相處有點經驗,,太好了
2) 同屆隊友們都叫齊左3件,,,很久不見又一堆笑料 (8掛離不開關心
3) 有天可以齊集顯記女子籃球隊就勁了
4) 懷念以前一起練波、食野、比賽的時光
之後去了芬芬家拜訪 (我是不請自來 (鬼啊!!!!
差不多3:00回到家
在切生果
hea著hea著無時間訓覺
在預備晚上小組食物
時間岩岩好
整好換埋衫行去!! wow!!
第一次去燕姐小笙家~wow~
我地和平狗咁多人
真是打搞晒
今晚都很開心
或者燕姐真係睇住我們和平狗大
有種不一樣的親切、融洽感
謝謝主場招呼,,,也謝謝和平狗們的分享
P.S.隊友們的感情很可貴
 |
郁下運動下 年初四  |
分類: 未分類 |
係屋企就唔知食咩早餐
總之就食糕以外既野
食太多真係會怕肥
照鏡塊面都圓左!!!啊!!!!!!
諗起曾經的夢──照鏡見到自己的面、身型脹了好多肉
今天仲食了好多藍罐曲奇
啊!!!!!! 不受控
食唔停口
很中意的朱古力都唔敢開,,,怕肥啊啊啊啊啊啊啊啊啊
下晝係度睇片 >>>竟然係韓劇
睇剪輯而已
嗯,,幾好睇
之後同家組去百佳買下野
傍晚回教會打乒乓波
很久無打
狀態都係一般般
但都有打得好的時候 >>>Team長袖打底
P.S.今回有嘉賓,,,成家一齊黎,,,好勁,,,唔悶咩hahaha

晚餐食少D
終於可以做下緞練運動了 |
打搞別人家 年初三  |
分類: 未分類 |
今天起身,,,完全不想吃糕
但屋企無野想食
是但沖豆醬麥條,,,,,點知,,,熱得濟D麵條溶晒
好像大便一樣
,,,,,倒掉了
有痰我乜都唔想食,,,,,,,,,,,,,,唉
完未?
下午繼續食、HEA、訓
沒有新的片看
像隻肥豬一樣
晚上一年一回拜訪陳家
盤菜!!正啊!!
次次都食唔同既野
好勁~
謝謝招待!!!
現在對愛情沒什麼興趣
所以對愛情的話題也漸漸變得不感興趣
我這種人真的注定單身吧  單身汪
姊妹裙可否讓我不失型格
P.S.Ladies渣喳新頭像
 |
« | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | ... | 419 | »
|