| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
新飯盒  |
分類: 未分類 |
起身眼好痛
應該係幾日加埋很唔夠訓
肩膊都痛痛地,,,訓得唔好
拎鎖匙時俾林生話我未訓醒咁既樣
我太攰根本野都唔想講
保持COOL臉
返到OFFICE繼續自己的工作
今日有D野都好趕
4:00前要有
5:00前要有
是不是癲,,,,,,我地又不是無做,,,煩
與Evon Lily一起放工
有人的地方就有矛盾
有些矛盾避不了
希望能好好處理、解決
P.S.換了新飯盒,,謝謝candy提供  
但份量仍要調整下

|
不簡單  |
分類: 未分類 |
尋晚1:00前睡了
可能因為凍凍地訓得幾好YEAH一野訓天光
但係都覺得唔夠訓的HAHA
飛快地搵好衫便回教會 主日查經
崇拜是打鼓的
有D鋪排同練的時候有點相異,,,但是我拼了命打喇
講道信息也是很深刻
這個信仰不簡單
以前真係好傻,,字面上「口裡承認,心裡相信」──咁就叫信
其實不是這麼簡單
信其實是很複雜的
返教會又如何?浸左禮又如何?
因為學的野多了、諗的野多了,,,這個信仰真的不簡單
缺乏根據的主觀偏執情感
有時很讓我覺得是唔成熟的想法
領導動力小組
關心別人,,其實都可以好複雜
P.S.中意食辣,,但呢個唔辣既!!!
 |
見證  |
分類: 未分類 |
為什麼唔駛返工都會咁早醒了
好煩
今天上午free但訓唔到晏
明天返教會早起又會想繼續訓
可惡
磅完重繼續狂食野
芝士腸!!!好耐冇食了!!!!!!!
之後又食了勁多零食
下午小組講"見證"
我諗起自己的浸禮見證
好似講埋D廢話引人笑  
我也整理下自己的見證吧
之後佈置教會
P.S. 今天打了100個乞嚏吧 鼻腔痕到我想用石頭打佢
P.S. 要加很多辣
 |
向準時揮手  |
分類: 未分類 |
中招訓得很差呀下
早左成個鐘醒來
啊!!!!!!
LUNCH食了麥記的新包
熟了的三文魚味麻麻
雖然三文魚刺身我都唔見得很中意
這兩天不約而同被人話我有鼻音變埋聲
我是轉天氣的鼻敏感,,不是病
每天打幾十個乞嚏真的很討厭
已經飲了很多水,,,個鼻都係很乾不太舒服 (在打日記的我都係係咁摙鼻子中
有人存在的地方就會有問題、矛盾
我要諗諗點帶著我的天然黑面去與人對話
有些人我很想開聲鬧
但咁樣好影響人與人之間的關係
開心地準時放工YEAH
聽到媽咪的咳聲好__煩
我有種衝動想摙住佢的頸「咳夠未啊」「睇醫生啊」
因為佢仲覺得無咩野身體很好的反應真係很欠打
P.S.魚柳包好食好多
 |
瑟瑟發抖  |
分類: 未分類 |
尋晚襟左3張薄被
很曖,,,VERY GOOD
今朝搞媽咪部iPAD搞到遲左搵衫
又換黎換去,,,,驚唔夠曖
10:00先回到OFFICE,,,
又係繼續改到天荒地老
整好Output file都係要改
好吧 已預左 對這些客太無信心
今天都有少少閒時間
有D今日下午已end,,yes!!太好了
lunch又睇左陣書 >>>睇到有d位覺得自己幾似
約了第3次的生日飯,,終於食到,,,雖然我都係遲左
讓我瑟瑟發抖
我真係覺得自己俾人鬧  總之就係被教訓了15mins
無D EQ我覺得我會很糟糕 有少少想喊  
溝通誤會既野 我有責任 經一事長一智
當然飯局係happy end的
我記憶很好,,開心和不開心都記得
P.S.我的眼比平時更細
 |
« | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | ... | 419 | »
|