| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
打從心底  |
分類: 未分類 |
尋晚訓覺搽左D野,,,涼到!!
搞到我訓覺覺得好凍
起身感覺好涼~正啊!!
今天又沒有GEL頭了
遲D應該更懶,,戴帽算,哈哈
MKT同事們要去EVENT
所以下晝得返我同Lily
各自整Layout,,哈.............
然後做好野一起準時放工
我的媽啊,,,咳夠未
老人家是不是這麼煩
早唔去處理,,而家天氣開始涼
成日覺得自己無乜野,,無佢條毛咩
《心靈的重塑》講出了一個事實
做一D行為去顯出自己的愛心,,,都只係行為,,,沒有內在 根本不是愛
真正愛別人係打從心底為別人的好處著想 <<<當然我認為要有耶穌的真理作基礎
一切行為都係出自內心
P.S.Lunch只有自己一個在office

|
整齊的頭髮  |
分類: 未分類 |
這種天氣的空氣漸漸乾燥,,,,,,
我個鼻黎料喇
又痕又乞嚏又鼻水
要無限飲水
涼了可以著外套
這種天氣另一開心係訓到頭髮很整齊
今天沒有gel頭呢
每天早上都食零食,,,哈哈
健康的靈命塑造會自然的活出耶穌的教導和品格
──今天從心靈的重塑睇的體會
尤其睇埋最近社會的狀況,,,,,,,,很覺得個人品德是很重要的東西
P.S.有小岡這個人聊聊天幾好
P.S.芮哥也是很美很可愛
 |
2016 年 11 月 1 日 星期二  |
轉眼間11月了  |
分類: 未分類 |
11月1日係老豆生命完結的日子
還好4年前已講了最後留言
現在出門就算係突兀都會講句拜拜
因為唔知會唔會每次出門就係最後一次說話
因此唔太LIKE別人不辭而別,,Bye bye都唔講 (當然,,可能對方與我的感情根本不足以講句拜拜  
今天工作不忙碌的
很有自己時間在娛樂
覺得自己很利害
本來SNH48 MC的國語速度真的好快+捲舌太強
現在睇得多真係聽得到90%
我國語應該進步了
在老細面前大刺刺地放工YEAH
今晚打乒乓狀態係唔好
可能太攰? 反手唔太好
仲要打打下覺得拉親大比
應該係攰加上做D肥比運動,,,,,,,,,,,,,,OH
P.S.SII的公演MC同NII兩個畫風,,,最近中意睇SII的,,,很好笑

踏入11月,,,,即係很快到我生日了,,,然後好快2016就會過 |
老細,你...  |
分類: 未分類 |
涼涼地,,,繼續涼下去
可能唔夠訓,,,無乜胃口
上星期五已經被Brief工作
所以今天很早已經工作
今天全天真係拼了命整layout
但我諗同老細諗既可能有段距離
我真係覺得ok先俾佢,,,唔打算俾機會revise
點知,,最後改到OT先完到
仲要老細痞係我隔離睇住我個mon,,,,,,,,,,
我好緊張
佢有咩望啊  係咪想學埋一份
一直很留意同事們工作的態度和語氣
有時心裡感到很不解
在心裡默默成了好多問號
Lunch試下不看電腦改看書
P.S.「心靈的重塑」
 |
好涼好爽  |
分類: 未分類 |
起身涼涼地,,好舒服,,,太正了
夏天的陽光我都中意
冬天的寒風也很中意
期待更寒冷
準時回查經YEAH
今天是鼓手,,,
完後我在想我打鼓是不是也在退步或停滯不前
這星期無拎到時間練下D歌
轉接位不好聽
層次唔好聽
4組聯合外展
我第一次遇上如此決斷拒絕聊天的人
之後遇上可愛的貓
又肥又靚,,我想向佢表白,,太可愛了

家裡什麼事了
姪女怒踩老豆的後然後被摑
媽咪咳到世界盡頭點解佢仲可以覺得無恙,,,哪裡有康復?佢係咪想聽我講粗口
最新決定陳恩結婚後才裝修吧,,,等我儲下錢先 |
« | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | ... | 419 | »
|