2016.09.05-10 關西旅行
第一次得兩姊妹去,,,其實好鬼緊張,,,兩條6一齊去幾可怕,,仲要兩個出國經驗少,,乜都唔識,,都唔知邊個提出話去,,Short左
第3次去日本
已經很小心但都有甩漏,,落錯車漏上車
經一事長一智
都開心既
見識下當地文化,,行下食下影下相
行程亦每日調較,,簡直係短宣心態
買唔到衫同鞋有少少失望
但最後一日突然去到了寶塚劇場又開心返少少
因為未必咁快再黎關西吧?!
NA11 > N8P 2:30am回到家
好眼訓
但都執下行李先肯訓
SHORT既
崇拜渾噩地彈結他
精神非常一般
希望上班時LUNCH好好休息
P.S.或者買定個大少少既GIP,哈哈
P.S.同牛閒聊中講起不如下年再去日本,,同佢好似好易成事,,嗯
P.S.旅行中會WHATSAPP自拍俾媽咪
 |