| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
Sad Friday  |
分類: 未分類 |
期望今天是HAPPY FRIDAY。
LUNCH後一直都覺得今天可以HAPPY FRIDAY
特登做多D野等星期一唔駛咁多野做咁辛苦
正開始執野後同事叫了我「阿送。。。」
「做佢條命」<< 我好廢的回應
星期一早上要有
所以無得避,,,要做完先走,,,我亦唔打算明天返OFFICE做
慘、激氣、嬲、可憐 各種複雜的情緒
嗯,果間公司落地獄吧 <<< 終極詛咒
LILY & EVON & 我 一齊SAD FRIDAY。ISAAC發燒了也算SAD FRIDAY啦,哈哈!!!
還好工作有我中意的地方
聽住歌咁OT,,心情都好返少少
同事也一邊陪我聊天解愁
OT仍能有笑容已經很不錯 >>> 對我這黑面來說
LUNCH@康翠臺,,,宏德居的更平更抵食

什麼時候好似好熟但原來已經變得無共同話題
漸漸越走越遠
|
如垃圾一樣  |
分類: 未分類 |
早上睇到男團乒乓冠軍戰都幾緊張
許殷單打輸了 <<<因為係直板橫打,幾中意佢
還好最後贏了回來,,,雖然我有諗佢地係咪會輸
最近都搵了其他乒乓的片黎睇,,,,,,佢地都係付出了好多辛苦
好想練開波啊!!!!!可惡
返到OFFICE諗住Free爆食朱古力,,點知老細回來了!!!趕整PPT
一朝早嚇到我
今天係咪星期尾,,,所以已經提不起勁
某公司客真的是垃圾一樣
少有地出聲的我
集體OT
因為呢個垃圾公司我們還要OT多久
7:30 OFF
晚餐拎了食剩的PIZZA LUNCH回家
在我們OT的時候叫我們買野食CAM錢的老闆真好
我地將佢變成了今天的PIZZA LUNCH

|
OT des呢  |
分類: 未分類 |
早上醒了一醒
已經諗起女團乒乓決賽
諗住訓多陣留返LUNCH睇
但都早左少少起身
睇到最後一局~棗寧雙打
雖然話勝算好大...但其實佢地都很有壓力的 丁寧同李曉霞都講過每次比賽預左打足7局
返到OFFICE想HEA陣睇片都唔得
老細很早已經WHATSAPP落order做野,,,,,,,,,,,
趕著做野
lunch本來在番睇奧運都被stop了,,,老細一直坐在我旁邊嚇我
整天都係忙碌中渡過
以為放得工點知又有急野
和Lily Evon一起OT
,,小組都返唔到呢,,,仲要係我帶內容,,,,,,,,,,,,,
9:15先放工
P.S.人要變真的很容易,,遇上不同的環境
我都係個好易變既人
漸漸慣了別人改變,,,尤其在變得陌生不熟的時候
P.S.恭喜中國女團乒乓
 |
Nll  |
分類: 未分類 |
今朝早超大雨!!!!
還好我出門時一D都唔大雨,哈哈!!!
LUNCH有好多肉食~YEAH!很開心
最近睇到SNH48男裝公演
我禁埋其他野睇
OK丫,,Team Nll幾好笑,哈哈
工作的野各有各煩
客又煩
今天馬得中客問起我FULL TIME的野
暫時在TTT做野的感覺都不錯
雖然都有麻煩辛苦地方
但係Free的感覺加上人,,,真的不錯
放工打乒乓
開波太渣.........找天回去練開波
日本女團乒乓贏了季軍
明天中國6:30!!加油!!!
P.S.不錯的同事們
 |
里約奧運  |
分類: 未分類 |
最近每天早上都會開電視睇下有咩奧運直播
平時都會睇新聞既,,但手機可以睇
我真係好投入里約奧運
果時多哈亞運促使我打乒乓
返工都睇左陣奧運LIVE
我真係要放奧運假
咁搞好難專心返工
間斷有不少工作插入
加油,,,,,,,,好好做完9月頭去旅行
都算和平的一天,,7:00放工
OFFICE外的JOB真的不接為妙,,嗯,,係不接!!
放工不想做野
P.S.雖然中國隊的乒乓好強,,,不過都有壓力的
繼張怡寧後很喜歡的球員──丁寧
咁樣睇別有一番風味
 |
« | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | ... | 419 | »
|