| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
忙碌  |
分類: 未分類 |
今天終於逼到自己8:15am先起身
每天都是多士早餐
沒什麼胃口所以沒有吃零食
照鏡唔覺得個頭髮很短
但洗頭就覺得好似只有5mm長咁
之前就一直想試下無滴水是如何
今次真係短到無埋
我可以呃人話去考紀律部隊了
未掌握到個新髮型點畫
返工偷時間預備小組的野
救命
好多野要搞
旅行的野、小組的野、返工的野、自己JOB
晚上癲左咁開零食
咁落去真係唔知點
大fat婆
P.S.買了副uniqlo的擋15%藍光眼鏡

|
佈道會  |
分類: 未分類 |
6:30醒了,,,幾天都係咁,,好攰
點啊...係咪人到中年
跟住係度諗今日個頭髮點搞著乜衫
係度聽今日敬拜D歌,,諗下點打
所以最後算是準時出門返查經的
崇拜我是打鼓
發現太靜太慢的歌我都打得麻麻
今天正是個挑戰的機會
但這首偏慢靜的歌我是最投入
講道繼續是很好的提醒
"不能失守的防線"
橡視自己的生命
LUNCH後回教會參與喜樂組信實組合作的佈道會
其中有個短劇
欣賞姪女的,,雖然不足既地方都會有
但同平時懶散既佢係有分別的,,可能我都未見識過佢其他方面
當中的信息都係很簡潔但又有條伏線:我的人生怎麼活
P.S.又要練習下畫自己新髮型
P.S.今天出現了一個恰巧的遇見
P.S.我也懷念四煎堆演話劇的時候
 |
短髮變更短髮  |
分類: 未分類 |
6:30已醒了
咩事,,,我係咪有咩精神病
不過中招係訓得麻麻
磅完重便食早餐
唔夠時間煮公仔麵
因為12:00要和嘉欣去CWB剪頭髮
哈,,,每次髮型師應該都俾我煩死
想短但又驚太男人(因為我太男樣)
但次次咁煩要求但又限制人地,,,反正好耐冇剪過短,,,由髮型師自己剪,,唔整樣衰我就得(本身都樣衰,哈哈!!!
應該係我人生中其一的短髮
由於in得濟我剪完即刻同牧者們報定案
之後行左陣Uniqlo & 去拎碌卡迎新gip
晚上返祈禱會 & 練歌
明天打鼓!!下星期做主席
不能求其,,,努力!!!
P.S.長髮變短髮,,短髮變更短髮
 |
2016 年 8 月 26 日 星期五  |
Sad的Friday  |
分類: 未分類 |
今朝又早左醒,,,,,,,,,
訓得很差
發夢見到明天去剪髮,,但今日又去另一間剪(?!)咩啊!?
回到office已經好快地改野了!!
今天的目標係Happy Friday!!
Newsletter的1st Layout
Backdrop的output
Backdrop的aw仲未完,,,,,,,,,,,,,下星期五就Event了
好趕......
lunch祥哥請客
雖然我同佢唔識,哈哈
只係見過幾面,,甚至都無講過野
,,,但佢好有風度喎請埋我
之後同女同事們去買零食為office入貨
買得很開心,,,哈哈!!
下晝繼續做野
都係sad friday..這次是Isaac,,,以前都經常因為我佢都要O埋一份
9:00幾放工,,,,,,,,,,
唔出聲黑了一會面,,,不過因為Isaac太似小岡,,我後尾心情好返少少
點會想同事們OT丫
完後仲去左百佳買野,哈哈!!!
lunch都買左兩件Tee,,,,買完S碼再換左M碼,,,我的膊頭位就爆
P.S.真係中意行超市

P.S.明天剪頭髮 |
2016 年 8 月 25 日 星期四  |
買零食!!  |
分類: 未分類 |
係咪返工影響訓覺質素
今朝早左半小時自己起身
但又訓唔返
係度揭左陣詩歌Folder
因為未揀好歌
煩惱中
今日都係接續做野改野
無計,,,下星期五晚就係Event了
真係好趕的說
放工前聽到老細連珠爆發的串、鬧個客
「老板氣場兩米八」
同Lily一起放工
7:30,,,,比昨天早很多
而且有得去超市行下街買下零食生果!!!yeah,,,已經很開心
P.S.Lunch時間揀好了歌!!!
P.S.還有不到10天就要旅行,,,,,但咩都未預備好
P.S.寫Job List都要寫得靚靚地
 |
« | 206 | 207 | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | ... | 419 | »
|