| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2016 年 8 月 24 日 星期三  |
負能量  |
分類: 未分類 |
又回到每天早餐一零食環節
工作疲累係好容易想化悲憤為食量
跟住就肥下去
原來我的零食箱就黎清空了,,,,,,,,,,,,,,
只有LUNCH我係真係可以停止工作
其他時間我都在工作
我覺得自己無停過手
因為今晚有小組所以好想快點做完放工
最後又OT
和Evon差不多10:00先放工
又返不了小組,,,,,,,,唉................就只有星期三不想OT......
有一刻係度諗
返工為了什麼,,,我唔明點解自己要返工
OT時沒有黑面
獨自回家的路上好想喊
這幾日都OT好唔開心
未揀歌啊
P.S.Vincent其一的手信

|
2016 年 8 月 23 日 星期二  |
鎖匙  |
分類: 未分類 |
每天都諗自己唔駛OT
但最近上班的幾天都OT
真是無奈
每天回OFFICE要去21/F禁鐘叫要人地開門拎鎖匙俾我
放工鎖完門又要拎返條匙上去
.............我們TTT同事都屬於外人
每天咁上去感覺真係好複雜
什麼時候配返兩條俾我地自己Keep
OT沒完沒了
做主席未揀好歌
星期六要去剪頭髮 >>> 光頭預定
8:30放工
回到家都差不多9:00
最近經常留意SNH NII的片
P.S.電閘到底是不是真的方便了我們
 |
閉幕  |
分類: 未分類 |
尋晚又是不早訓
今朝見到閉幕又早左起身睇
有我中意的Mario!!
好期待東京奧運啊,,,,,,,,,,,,,,,,,,,2020我應該仲生存緊嘛
未返到office已收到老細的工作吩咐
之後先知原來佢在旅行中..........
除了lunch,,,其他時間都係忙碌著
唉,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,忙到什麼時候
Event快點完
Newsletter快點完
又OT收場,,,8:45放工
lunch的飯盒沒有肉
很快已經餓了
OT的糧食是Evon的私家方包,,謝謝
P.S.芝士多士
 |
記號  |
分類: 未分類 |
早上起身無留意時間Hea到..........請假查經班
因為今天是浸禮,,時間都幾趕忙
因為我又自薦幫手影相
所以好似好有野做咁,哈哈哈...
今天浸禮崇拜都係很順利
最深刻係聽嘉欣智彥的分享
內容很豐富有條理,,當然貓紙幫左佢地
但明顯係在愛真理堂裡聽了很多教導而出來的說話
為佢地感恩
希望這次既浸禮成為佢地生命中其中一個記號,,到那天也不失去的約定
回家休息訓下覺
剛剛的星期OT又夜訓,,,,,,,,
明天上班又要搏殺
晚上睇返中國女排的冠軍戰
佢地也是拼命打的
最後贏果分令人起雞皮
我希望我的生命也這麼熱血
P.S.11年前仍是很青澀
浸左禮真的不代表什麼
我在我的路上也拼命地留在耶穌裡
 |
愉快地游水  |
分類: 未分類 |
尋晚睇片睇手機差唔多3:00先訓
但今天8:00幾醒了,,,好變態
見個天氣不錯就起身食野去游水
唔知係咪盂蘭節,,,個中池加埋我得15人,哈哈
bb池也只有5人
磅完重便開始喪食
無重到,,肯定係OT太辛苦吧
因為太攰
小組時都係渾噩中
完後練歌 & 整浸池
明天就是浸禮,,,WOW!!!
晚上睇乒乓波
雖然李宗偉都很欣賞
但更支持國家隊,,諶龍真係發揮得幾好,,,起碼比半準決賽時好
P.S.我像是他的弟弟
 |
« | 207 | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | ... | 419 | »
|