| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2016 年 7 月 5 日 星期二  |
一起返工  |
分類: 未分類 |
帶住陳恩上班,,,part time幾天
返工成日見到的大叔、會見到既野,,,一一介紹俾佢
希望佢唔會返到死就OK了
都是多野做
仲有不少野要Revise,,,做野做到好眼訓
D野做極都未end.....想點
ot了一陣
返教會打乒乓
係攰係無狀態
P.S.camp中帶敬拜的相,,tune了色幾靚,哈哈
敬拜係整個生命,,不單單只係音樂的敬拜

|
2016 年 7 月 4 日 星期一  |
疲倦星期一  |
分類: 未分類 |
唔想返工啊!!!!!!!!
尋晚係度諗,,,病左就好,,唔想返工啊
放得多假就會咁,,,雖然其實D假係去左CAMP
好可怕,,,2016已經過了一半
時間過得好快,,,,,,,,,,,,
回到OFFICE的感覺係,,桌面好亂,,,MOUSE無閂XDXD PAD被推開了
好多野做,,,改完一樣又一樣
人好眼訓
想到明天Lily放假,,,我更緊張
然後叫了陳恩來PT幾天,,,來感受下
OT了一會
買了平生果
希望我仍然生存
P.S.網上買了讚美之泉的新碟,,,yes
P.S.電腦暫時ok,,,謝細前兩天來幫忙,,有無女生中意熱血男孩,哈哈?!!
 |
品格  |
分類: 未分類 |
起身都係好眼訓啊,,,,,,,,,,,
當然自己唔太早訓
只有病同埋靜修CAMP會早訓,哈哈,,,但年尾
早上換了幾件衫搞到10:10先返到教會
死啦我
崇拜見到CAMP的同學回來,,很開心,,希望佢地可以對耶穌有興趣
講道信息覺得很感動
自己能否有個對得起神的品格
我不好,,,但想努力下去
又去了百佳掃貨
晚上又重看了TG
SAIRI真係演得很好
再睇一次都覺得好有感覺
P.S.上黑下藍...又同楊婉婷撞,,然後麗姐都係藍裙,哈哈
 |
2016 年 7 月 2 日 星期六  |
我要看見  |
分類: 未分類 |
尋晚完全係死了的屍體狀態
攰到癲左
因為DAY2 4:00幾先訓得著 >>可能年紀大
訓了接近9小時
早午餐係公仔麵同瘋狂零食,,,量很多
家姐旅行的手信太吸引了
喊住咁食脆口野,,,因為怕肥,,,因為我係可以自己隊一包大薯片,,不能停
食完又覺得眼訓又訓陣,,,,,,,,,,,,,,,,
下晝去參加讚美之泉2016
它不足既地方未影響到我去敬拜,哈哈
其實很眼訓的,,,唱唱下都坐低了
但他們的音樂和詩歌確是讓我容易投入到敬拜和感受到神的愛
今天其中最喜歡的一句歌詞 >>> 永不失去 起初愛祢的心 <<<這也是我的祈禱
完後捉了細上屋企幫我開電腦
最後拎了落去電腦鋪CHECK & 換DISPLAY CARD & 順手換埋風扇,哈哈,,,錢解決到不是問題
又要感謝細!!!
P.S.上網買MP3先
 |
2016 年 7 月 1 日 星期五  |
一年一次  |
分類: 未分類 |
29/6-1/7 LWSS信仰成長營
這次沒有燕姐一同參與
每次入LWSS CAMP都係伴隨緊張感
同同學相處、自己能唔能夠作為導師俾佢地有好既回應等等
另外因為要帶敬拜,,而我揀歌揀得遲,,,所以都有D緊張
同組員們相處都開心既,,有D仲係以前F.1 Cell見過
可能我夠細粒,,講野夠賤夠串,,令人覺得無乜壓逼感,,,哈哈
同老師們一間房本來仲好緊張
點知好開心好好笑
仲可以傾到不少信仰的野
這次CAMP的感覺係 無咩信仰內容咁
& 令我又一次想去思考敬拜的真正意義
& 當中留意別人的神學想法,,,亦刺激我去思考自己所聽所信的
祝福組員們能夠對耶穌的興趣多一點
好攰.............要訓返多D先
P.S.這次最開心的係,,,竟然可以係CAMP裡踢波
 |
« | 217 | 218 | 219 | 220 | 221 | 222 | 223 | 224 | 225 | 226 | ... | 419 | »
|