| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2016 年 10 月 14 日 星期五  |
7-11印花  |
分類: 未分類 |
um,,,左腳腳面好痛
咩事,,,前幾日游完水已經痛痛地
年紀大好煩呀下
行返工時又換了隻碗
P.S.LUNCH後已經換唔到了
暫時仲未撞,,,有人話覺得我會換到8隻回來
我邊有咁誇,,,
不過同事都有俾印花我,,真係好多謝 @Fanny
下晝TTT各自各精彩
放工前係度玩Bingo咭
輸左要食月餅,,嗯!!好味!!
一齊準時放工
晚上帶著疲累上課
聽到幾多就幾多吧
P.S.沒腦地將D印花貼晒落一張

|
抽筋的臨界點  |
分類: 未分類 |
似乎沒一天係唔眼訓,,,哈哈
又很開心地換了一隻7-11碗!!
無撞啊YEAH!!
希望換到,,,5隻丫!!第5隻仲爭5個印花可以加錢~
有一隻要送俾田田的
工作不忙
準時放工
今天的重點係踢波!!踢波!!踢波!! @跑馬地
其實很緊張,,因為隊友唔太熟,,仲要我好鬼耐冇踢,,最少1年
踢之前我有諗自己會唔會猝死
我腳法有少少,,但無體能可以收工了,,將近抽筋便去了做龍門,,很好,我擋了一球波
隊友們真的好拼命,,感謝佢地我可以在贏的一隊
我只能說不要對自己有什麼期待
踢完就好想自己踢好D,,體能好D
想囉
12:00回到家
P.S.最重要係影相!!影相!!影相!!

P.S.媽咪的咳真係好煩,,我驚我會弒母 |
涼風  |
分類: 未分類 |
嘩,,起身涼左咁多既,,好開心啊!!
期待沖完涼凍到震,哈哈
早上為了幫忙收衫搞到遲左出門,,
然後記得今日7-11可以換碗便順便去換了
YEAH!! 幾好喎
換晒D印花佢!!!多謝朋們幫我儲印花 感謝你地
老闆交帶工作給我
快點搞掂~快點搞掂~快點搞掂佢~
得閒在睇片
準時放工回教會開和平組會
好涼好舒服!!
P.S.EVON引我們同事狂食
但是很欣賞佢中意食又中意分享埋俾我地,哈哈
 |
真讓寶寶驚訝  |
分類: 未分類 |
尋晚用用下電腦HANG左機
已經唔想再花時間同心血搞佢
所以在床用手機上網
但睇片太唔方便最後12:30訓了
咩事,,,EVON回來帶多個新同事入門!!!
ISAAC黎返工、轉OFFICE、EVON黎返工,,,
咩事,,,全部都係讓人O嘴的節奏,,,咩事
因此LUNCH無啦啦變了PIZZA和壽司
今天工作不多
唯有做自己JOB先
雖然已經無動力幫自己的客做野
但還有朋友的野要做,,,希望有動力
準時放工回教會打乒乓
唔好話我狀態好吧,,,我不致於打得好
今晚我好似好多LUCKY波,,不斷被人咒罵
我想講,,,我有努力做返好動作咁拉、咁打,,LUCKY波都不是我覺得值得高興的波,,最少我無好興奮地講perfect
當別人Lucky贏左就理所當然無野咁,,我很無辜
D動作核突仲要lucky先令人想反白眼吧
P.S.多謝Evon的手信
 |
2016 年 10 月 10 日 星期一  |
假期狂食症  |
分類: 未分類 |
尋晚2:00訓
但都唔會阻止到我去游水的心情
8:45起床出發
都幾涼,,,在BB池只坐了15mins就走
左腳腳背有D痛添,,,,,,係咪游水游得衰
吃完早午餐便娛樂
睇片睇不停,,,哈哈
有機會又在日記寫下POST下
晚上打攪牛丸屋企,,我撓埋雙手等牛丸招呼(我發現我全晚真係無做過野,哈哈哈!!!!!!! 好好既客人
牛丸施出渾身解數
在我的"送脂蓮"排名應該在第一名的杯麵之後啦
感謝豬牛
P.S.被我欺負得多,,不敢叫我做野
唯有繼續恰佢啦
 |
« | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | ... | 419 | »
|