11號仔的反叛日記
我的故事
tinsung
暱稱: 11號仔
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
答案在未來
緊湊
收__啦
只有我不是
邊吃邊聊
文章分類
全部 (2095)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 2095
留言總數: 22
今日人氣: 33
累積人氣: 219321
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2016 年 9 月 19 日  星期一   晴天


我要食零食啊!!! 疲倦 分類: 未分類

尋晚有少少訓唔著
可能臨訓係度睇片
咁落去我應該都會屍變

今天有各種工作趕著
因為Event很趕很忙
而且過埋星期五後好可能office又變回全女班了
一起努力到最後吧

好眼訓眼痛的說

本來準時放工的
但各自有突發野做
最後7:30一起放工

因為晚餐食菜
覺得食左零食先好似有野落肚咁
咁就開左d零食黎食
癲的,,晚上食了好多紫菜

P.S.十七年的古裝版夜碟,,哈哈



2016 年 9 月 18 日  星期日   晴天


吵出新高度 無奈 分類: 未分類

查經又遲了,,唉,,去死
下星期六要諗定兩套衫第日著,,應該可以更快出門的

今天是鼓手
在還未投入敬拜的時候
敬拜就完了
覺得今天自己打得一般
作為敬拜隊有時都想給別人意見,,但我知我出聲的話給人感覺會係壓力
而且我都可能只係出於自己諗法

聽道時都不太專心
心情有點複雜
敬拜後先見到弟兄姊妹出現
不是介意人少,,無人都係要敬拜的,哈哈
只係係度諗我們是什麼心態回崇拜
如果是領袖的話更要做好榜樣吧
>>> 參加查經但無準時過的我,,真係要挑戰下自己:學習神的話說是否可有可無?!

P.S.其實我好討厭遲到的

LUNCH時和平組真的吵出新分貝,哈哈

P.S.with大佬



2016 年 9 月 17 日  星期六   晴天


大食日 睡著 分類: 未分類

無論幾夜訓,,,只要心裡想早起就會早起
今朝去了游水
唔多人啊!!YEAH!!
然後又見到沙聲黎太教游水
一路游一路諗返"屍殺列車"的劇情
代入下D角色諗下

回家後竟然忘了磅重
咩事
下星期再磅啦唯有
之後係一星期一回的狂食節
然後睇返NII的中秋公演,,聽得明D MC 85%,,因為講得太放,,好多爆料很好笑

下午喜樂組係靈修
小睡了一會
也有思考到的東西和問題

P.S.其實唔中意俾錢做運動,,除非我真係中意

媽咪的咳聲好煩
老人咳好__煩
咁都叫逐親?我係度先咁岩見到咳?
心裡爆了好多句粗口,,,可唔可以睇醫生,,,一係切了我耳仔
咳到咁都唔睇醫生? 健康真係無所謂? 如果將來佢唔後悔我唔出聲
(老豆在生的最後時間係肺炎)   我媽咪是不是想睇下我可以講埋D幾無愛心的說話出來



2016 年 9 月 16 日  星期五   晴天


假期做什麼好 愉快 分類: 未分類

今天是中秋節的假期
尋晚夜訓架,,,點知今朝都係8:30醒來了

刷完牙後已經狂食野,,係狂食!!!
然後搵了最近很hit的電影黎睇 "釜山行"
自私性質都幾突出
我都睇到流了眼淚出來
現實真係有呢D情況,,可能我都係好自私
不過我都有可能係拚命想保護別人,,但唔係想做為人犧牲的人,,只係想一齊生存下去

完後回教會諗住練下乒乓開波
點知,,,有人既?! 原來細&佢的朋友來了打乒乓
咁又互相打了一段時間
佢地走了後,,我都練下打鼓 & 開波
糾正了平時一D動作
開了3、400球吧,哈哈哈!!!!!!!!!
希望真係開得好左
當不想進步就會變得沒興趣、沒動力

回家後的晚上繼續睇SNH

更夜時做運動
好怕肥

今天的假期真的好充實

P.S.SET得好好,,,D波無跌出街



2016 年 9 月 15 日  星期四   晴天


完成工作,可以放工 愉快 分類: 未分類

中秋快樂

遲左出門,,,回到OFFICE已經10:00
一開始已經有點假期mood
睇住片等做工作

LUNCH是一大碗菜
因為晚餐打邊爐嘛,,節制下是應該的
然後收到了上頭提示,,做好野的話,,4:00可以放工!!
個個加快速度!!哈哈!!
最後4:30同Lily Isaac一齊走,,,Evon唔知最後幾點呢

晚上打邊爐
買野邊個買分工好明確,哈哈
咩湯底都諗好埋
叫埋靚May上來一齊開心share
完後仲落街買雪條食,,,癲左
有人說我瘦了,,,希望不是耐冇見所以錯覺,哈哈

最近常在B站睇SNH48 NII
本來對於上海出了48係有點odd,,偏向不喜歡,,,可能比較中意日系樣的
但睇了少少片後覺得佢地都幾有趣,,,而NII的其一令我想留意係 她們的感情 >>>令我諗起9期10期Team 4 & 現在的高橋Team 4
睇多了又會諗到始終有完結的一天,,又覺得黯然
想看NII齊人的新公演耶

P.S.雖然媽咪的咳聲好煩,,,但我提出打邊爐佢都幾盡力預備,,感謝!