| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
鼻涕  |
分類: 未分類 |
都唔係好凍姐
所以,,,短褲!!!
辛苦完工作就覺得個飯盒好好食
飯盒裡面有一堆肉真的很開心!!!
我太喜愛食肉,,,還有熱氣脆口野,,,正
我好想乜都唔理狂食
無諗過今天咁多野做
真是,,,無停,,,
一樣接一樣
根本未改完 有D未改到
又SEND MAIL話要改
好煩 仲係咁催
上星期成個星期又唔見佢地咁勤力
乜都塞晒去今日,,,OUT什麼PUT
死啦 落地獄啦 食__啦
各種粗口上線
仲要今日小組我負責內容,,,OT,,,憫到我,,,默默流淚,,,
鼻涕很恐怖地自動流了出來 已經很少會嬲到喊
好嬲
又是時候諗下 這份工作 我是否中意 是否想繼續下去
9:00幾回到教會見下大家,,聚一下
P.S. 謝謝EVON的橙,,好甜好好食

|
裂痕  |
分類: 未分類 |
前日訓唔著搞到尋晚太眼訓
12:00前已訓了
今朝都訓到鬧鐘響先醒YEAH
出門前拎飯盒發現我飯盒有裂痕!!!!!!!啊!!!!!!!!!!!
我好中意個飯盒架!!個型又夠特別!!!點解要咁對我!!!!?
好傷心啊
我同某些人的關係也出現了裂痕
又是沒停手的工作
又黎仁慈幫自己客整野
又黎4:00要有
又黎改完後回到上一個version
又黎無位仲要加勁爆多野
想不到今天竟然準時放工
打乒乓的狀態也不錯
正分時又是用了90%的專心
還有,,有點掌握到Cla的開波
下次再試驗下
明天會轉冷,,正!!!
P.S.我是負責起革命的
 |
無奈  |
分類: 未分類 |
尋晚沖完涼好開心咁睇SNH公演MC
應該是太好笑
搞到我訓唔著
腦部一直RUNNING
應該4:30先訓著,,,,,,,,,,,,,,
好 可 怕
今朝起身真係好唔舒服,,,頭重重,,好想訓
一直覺得星期一係最唔會OT的日子
放完假應該D客都會HEA D架嘛
點知好多野做
做做下野老細的野又要插隊
救命 咩事?!
我覺得自己已做得很快
原來只係幻覺
本來約了人食飯,,,唉,,,BYE BYE
等我仲睇定menu,,,,,,,,,,,,,,,,唉
OT時真的好想黑面發脾氣
但讓同事難受是好事嗎...
8:20pm同Evon一齊放工
P.S.Lunch只係食了蔬菜,,,,晚上很肚餓,,,拎住飯煲吃飯
 |
講道筆記  |
分類: 未分類 |
尋晚都幾夜訓
今朝很準時起身
衣著很快已諗好
雖然廁所又係有人爭
但已很高速出門回主日查經!!!
講道訊息:神的旨意,從世界分別出來
用耶穌的旨意去拼一下、分辨自己現在的偏向神 / 遠離神
在我抄緊講道筆記的時候
驚訝地發現原來姪女也在寫緊 (雖然有一刻搞笑地諗佢可能做緊功課HAHAHA
雖然寫左唔代表很跟隨神什麼
心裡有一刻覺得安慰
必定有什麼她認為是正確的將佢寫低
我本來因為中意寫字所以順便寫低一D重點
找天拎出黎安靜靈修或者帶查經之類或者用得著
LUNCH後回教會練了15MINS鼓,哈哈哈!!!!!!!
練了我覺得不夠好的地方
今天終於有時間做下運動,,,,
P.S.佩然送的筆好好寫,,,我中意尖筆啊!!!
 |
星期六過得真快!!!  |
分類: 未分類 |
7:00幾有個無號碼既人打黎嘈醒了我
覺得個胃唔太舒服,,就食了太田胃散
之後都唔係好訓得返
唉,,,
9:30出門拎返條鎖匙去printing office
每次星期六出門都會拎d散子買旗
但我個樣可能太兇,,無人主動問我
今天見到d得意小妹妹,,,心裡一直在等佢地問我
yeah,,好感動,,,有小妹妹問我喇!!!買了兩次
回家後先食野──公仔麵
玩左陣電腦便去訓覺
竟然訓到2:00幾,,,真係好攰
下午小組經文默想+行動默觀
感覺最近無乜很大的挑戰讓我想掙扎得與信仰有張力
不過現在仍是在努力中 lunch要離開電腦看下書
有人存在的地方都會有掙扎
不信的人口裡的話與心裡所行不一 真讓我不知所措
祈禱會
練歌
啊啊,,,bridge唔OK啊
灰沒空練習的時候,,,憑空想想可以點做個好聽的層次
P.S.Office的鎖匙...為了它我又要回到公司的大廈
 |
« | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | ... | 419 | »
|