| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
開始走向夏天  |
分類: 未分類 |
死啦,,,喉嚨繼續痛
好驚又氣管敏感果D,,,,好__煩
無得食辣同熱氣
個頭髮短左都係咁煩,,,唉,,,
駁髮把啦我
LUNCH在午睡
EVON突然請了假
遙控我們工作
還好第一份LAYOUT已趕好,,
遲了一點放工
放工前聞到燒野味
然後門外又見到有水流了來
原來是16/F的灑水系統

P.S.雖然是我很重視的媽咪,,但佢有時真係幾五行欠打
|
活著  |
分類: 未分類 |
今天是崇拜的主席
先讚一下樂手助唱們10:05已回來!!
因為有一首3拍的歌,,,係緊張少少的
讚美神的寶貴既主題已經係第2次
下次睇下有什麼靈感
講道的訊息
又一次刺激自己去思想自己活著是否對神忠誠,,還是尊敬人多過尊敬神
不過我覺得自己其實對人都不太尊敬,哈哈!!!
P.S.今天都在思想,,很明白藝術創作的人要敬畏神真的不容易
榮耀神 & 榮耀自己 只差一線
想當初自己話讀設計要榮耀神,,,,而家諗返覺得好膚淺,,好似得個口號
要去榮耀神,,,唔只係工作、藝術創作呢D
而家自己整個生命如何活著
如果某D地方好似好敬畏神,,,但自己的信仰生活亂作一團,,,我真睇唔出是否真正的"敬畏神"
LUNCH後去了剪頭髮
牛丸、我、靚May先後3人,,,,,,,髮型師很忙,哈哈

剪回了短髮
這段時間我真係忍了好久沒完全剪短,,,,,,,,,,,,,,,,,,算不錯啦!!
祝媽咪母親節快樂,認定耶穌是佢既救主 |
早午晚  |
分類: 未分類 |
8:15起身
為了準備去參加婚禮的衣衫,,,,,,,,,,
努力地將個頭髮梳得整齊一點
現在有點熱,,,還可以忍受下去
遲D夏天我應該在街上溶死左
星期六都要早起都幾攰,,,,,,,,,,,,,
婚禮的各種事有不少細節都值得我思考
如果我有幸能結婚唔知我會點搞,,,哈哈,,有點期待
LUNCH後極速回屋企換衫
下晝小組繼續,,,遲了開始,,,很趕!!
剛剛的一星期感覺自己在努力為神預備各種事
欣賞自己11秒
祈禱會
練歌
今天早午晚,,,不是一般累
P.S.cute

P.S.醒覺自己的下身真的肥胖了,,,我要做運動減下下半身 |
緊張的選美大會  |
分類: 未分類 |
一朝起身摸下個頭就知個頭不是一般樣衰
照完鏡好想燒晒D頭髮佢
點解訓醒個頭髮可以咁樣衰?
我訓覺果張到底做咩黎?
開始新JOB中
今天的亮點係要搵Helper,,,但唔係亂搵,,,要睇樣,,,要有埋相俾評審(老細)批
經過各種考慮我都提議了一些人
哈哈!!!而我地幾隻同事就係度揀人,,,
放工前睇老細揀人又係超級好笑!!!!! 我都緊張埋一份
好認真,,,還好我提議的人都合格!!!
金毛的落選了 即係我必定無機會
開始習慣全女班
P.S.我諗睇現場應該起雞皮
 |
登入帳號  |
分類: 未分類 |
早少少出門公司就未開門,,,,,,,
什麼時候換個女孩子容易開的閘啊~~~
有工作預告
係我無野做的時候,,我接受OT
聽到某D客的JOB,,,要驚定先
我的AI同PSD無啦啦過期,,,
勁煩
都唔知點,,,諗住要俾錢
Vincent登入左就得返,,,無過期呢回事,,,,,,,,,,(下,,好囧)
喉嚨好痛,,,,,,,,,,,,,,,,,
死啦,,,做主席前又來料!!!!
P.S.每天po相是習慣
就算大家無興趣,,,都想大家知我最近有興趣D乜
<Masao & 可愛的圓7>
 |
« | 228 | 229 | 230 | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | 236 | 237 | ... | 419 | »
|