| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
拉閘  |
分類: 未分類 |
好眼訓
抵死
自己夜訓
今天有各項工作
最令我吃不消都係IT的工作
好煩
仲要唔熟
今天同Evon最遲走
第一次拉閘鎖門
放工回家都係要做野,,,,,,,,,,,,,,,,,,啊,,,,,,,
好想快點做完
做完野又睇片先
P.S.恰皮好可愛,,,Masao好帥氣

|
熱身  |
分類: 未分類 |
終於要返工了
發左咩怪夢
還好尋晚都訓得OK,,,但係唔夠訓
眼都痛痛地
早左出門去東亞拎返個電子賬單pw,,,,,,,,,,,,,,
好煩,,,乜都唔記得,,,因為張卡靚我先繼續用
回到OFFICE有急野做
下晝繼續改野做
但慢悠悠的
準時放工回教會打乒乓
熱身熱左勁耐
大家個狀態都比較好
首次出現打5局3勝制~
P.S.花組的明日海,,可愛的女孩子
 |
蛋黃送  |
分類: 未分類 |
又是頹廢的感覺
睇片睇到不理時間
因為搵極都有野想睇,,,,,,,,,,
不要問我幾點訓,,,我唔敢答
早餐係久違的公仔麵!!!
妄想可以睇住片咁食,,,原來係唔得,,,好阻掟
其他時間都係食同睇片
好HEA,,,,原來我都係一隻蛋黃
本身諗住Plan行程
不過搞來搞去,,又請了別人幫忙
雖然有一刻覺得很囧,,,
囧左10幾分鐘,,又繼續睇片  
P.S.Masao的Puck真係好萌 救命,,,帥氣又靚又萌又kai
 |
不放棄  |
分類: 未分類 |
記念耶穌的復活
思想耶穌的拯救和盼望
雖然崇拜心裡有些事夾雜
但係很俾歌詞吸引
祢是黑暗中的光芒
祢是絕望中的盼望
我愛祢 用盡我全心全意全力
在這愛的路程裡 我奔跑不放棄
唱起黎其實心情很澎湃
又一次去諗事奉的心態
今天做了件很勇的事,,但我係出於對整體好的心態
LUNCH後
薯仔主動話幫我整返工D麻煩IT野
好野!!多謝佢!!! 雖然我可能都識,,,但唔知要花幾耐時間研究
又係搵片的時間
好多好想down,,,,,,可惡,,,,down唔到
P.S.我又唔係好覺得個頭髮好長,,宅男攣毛狗頭上線
 |
趴地熊  |
分類: 未分類 |
尋晚到今天早上,,我都是趴地熊一隻
極懶,,,淨係食訓玩痾
尋晚仲要好夜訓
電腦暫時又開到
唔駛旅行前駛一筆錢住了
本來打算尋日同今日在家Plan下行程,,,Plan條命
因為個file留左係office,,,,,,,用左5分鐘憑記憶搵返個網
就係咁完左,,,真的非常有心機
傍晚出去小西灣買野
零食、蛋糕
幫BIBI補祝生日~9歲了~
唔需要好叻,,希望佢學習進步就足夠
P.S.又中意了寶塚的top,,,帶領著月組變kai的Masao,,,但我中意佢夠kai同好有活力,哈哈
 |
« | 235 | 236 | 237 | 238 | 239 | 240 | 241 | 242 | 243 | 244 | ... | 419 | »
|