| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2016 年 2 月 9 日 星期二  |
年初二行山邊爐  |
分類: 未分類 |
雖然呢幾日都夜夜地訓
但今天早上仍是準時地起身
陳恩牛丸靚May的行山約會
呢個組合都係很少見
行山亦係第一次
索住氣咁傾計,哈哈
11:20行到3:00
之後各自回家休息梳洗
晚上又出門
去了陳氏屋企打邊爐
應靚may的請求
食左好多,,,滿足地離開,,,多謝陳家的招呼!!
我地幾個係麻煩又嘈的女孩子

今天都有同朋友們討論新聞的事情
以不正確的做法去爭取什麼
我支持不了
另外,,unfriend了一些根本唔識,,,但唔知點解會做左FB FRD的
|
農曆年初一  |
分類: 未分類 |
起身後都係同放假無分別
完全唔覺係新年年初一
因為今天早上又無煎糕食
到媽咪派利是先覺得,,,嗯,,,真係新年緊
「新年快樂,身體健康」
今天的活動就係睇片
DEATH NOTE日劇,,,之前未睇
仲有零碎的劇剪輯
又係無限翻睇
下晝訓左陣
6:30去杏花買今晚晚餐
KFC + 壽司
都係我中意的,哈哈,,,
仲買了零食
我應該可以為零食傾盡家財  

我要繼續努力不放棄最好的 耶穌。 |
在很多人的旺角中  |
分類: 未分類 |
尋晚訓得很差
我諗緊自己有冇訓過,,,,,,,
腳又凍
人又凍
胃又唔舒服
年廿九的崇拜無事奉崗位
我就周圍搵人聊天
因為今天著了新衫和用了新背囊
LUNCH係很多人一齊
之後陪陳恩去MK買野
姪女都去了
最後買的野都變左鞋,,,,,,,
差不多7:00先回到家
攰到癲,,,,,,,,,
越來越中意冷衫
簡直將我的斯文表露無遺
 |
大掃除  |
分類: 未分類 |
早上起身就開始大掃除了!!!
因為唔止要清潔,,仲要掉野
執左勁耐,,,,,,,,,,,,
3個半鐘啊
2:00幾先食野
食丸同腸,哈哈!!!
好變態,,,我真係好中意食呢D
訓左陣覺拎左袋衫回教會
係度玩晒所有樂器,哈哈!!!
P.S.樹熊都係鼻屎咁細
 |
2人世界  |
分類: 未分類 |
呢排睇劇又諗起套野搞到訓得唔太好
發夢都諗住個劇情
揀冷衫都揀左好耐
件件都好似成日著
因為會CHECK下FB既相
放假MOOD
懶散地整左LAYOUT
亦因為未有整齊既資料,,,所以無咁逼切地做
LUNCH突然來了個老闆+後生仔女的團年飲茶,,,突了個然
因為肥藍發燒的關係,,娜要照顧
所以今晚的團年變左同田田二人世界了
行街買野食野睇寵物扭蛋,,,730-1200,,,好勁啊,,,!!!最後1245先返到屋企
也開心的聊了好多野
今日用了不少錢~WOW~買左背囊~YES~靚丫
P.S.My Dear Justin
 |
« | 245 | 246 | 247 | 248 | 249 | 250 | 251 | 252 | 253 | 254 | ... | 419 | »
|