| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
掌握唔到  |
分類: 未分類 |
落雨真係好煩,,,
因為要帶遮,,,
拎得袋黎又要拎住把遮又想插袋,,,,,
回到公司無咩野做
所以係度PS圖
PS人地,哈哈哈,,,facebook已POST
LUNCH後更是...
星期五嘛
仲要無乜JOB俾我搞
同事們都差不多的輕鬆
放工收到AW打錯字的消息,,,,,,,,,,,,,,,好灰好差的心情
我成日覺得自己很細心
但係,,,,,,,,打錯字呢D都不少次,,,,點啊,,,細條命
我想憎自己1天
係咪我根本對工作不上心
係的話我可以辭職了 好廢
晚上同和平狗食飯
很飽很開心的一餐飯
平時開組不易咁齊人,,仲要完全地講廢話和無聊影相玩,,
P.S. 我──好──姣──

|
2人  |
分類: 未分類 |
半夜隻腳都未暖,,,,,,,,,
醒左著返條長褲
今朝起身就暖喇
其實方麥包就咁食都幾好食
多多旅行了
ISAAC請病假
所以今天OFFICE只剩我同Lily
確是很free
有野做我地都乖乖做
準時放工
P.S.我同lily都中意整齊,,,昨天和今天不約而同係度執櫃
 |
羅友  |
分類: 未分類 |
尋日為了開公司個閘,,亂用力,,,拉親個羅友肉,,,,,,,,,,,,,,唉,,老了
今天對我黎講最逼切係揀歌
返工都係度聽係度諗,,,,,,,,
其實可以揀得很快,,但一定有人話:你又帶呢首
連我都覺得某D歌已經成日帶,,,一出歌各就會諗起我果D,,,,,,所以今次要轉下歌路HAHAHA
所以今天返工狂聽詩歌
河馬SUZ來了探我們,,其實係俾工作我地DESIGNER們
佢,,,係梳化訓左1分鐘
連我都未訓過,,
準時放工回教會開和平導師會
開得好快好有效率
P.S.我係唔中意食木瓜的,,不過用左黎煲糖水我就OK,,謝謝TAM
 |
5cm  |
分類: 未分類 |
尋晚12:00前訓左
因為眼痛頭皮痛
雖然好早醒左,,但我逼自己訓返
真是太利害了
YEAH
早餐總係會食好多野,哈哈!!!
回到OFFICE,,我自己拉閘入公司
今天工作都是不太忙
準時放工
仲未揀好歌.....................................忽然無靈感
今晚打乒乓用新膠YEAH
不過我D開波動作真係要執執,,,真係開得好渣
反手幾好都無用,,D開波係累隊友
P.S.好靚的組合,哈哈!!!

然後為了個頭髮又自我地發脾氣
又厚又攣又一pet又好難控制
可唔可以唔好再有人問我D白痴問題
你無洗頭啊? 係咪會無洗頭啊?其實無洗頭係咪真係會咁?
你無梳頭啊? 請問我幾歲啊?出街係咪會唔梳頭啊!!
你未訓醒啊? 咁我而家行行企企係乜黎? 係咪訓緊啊?!
我好努力留緊頭髮,,唔好淨係講埋D廢話啦好無,,,我剪淨5cm咪有梳同訓醒囉
我要剪返短髮有幾難? 我自己幫自己剪完全無問題
想轉下髮型試下長少少姐,,,唔通3年如一日咩,,我唔要啊
我而家目標都唔敢講話留到膊頭,,因為真係好難,,我應該無咁既恆心,,而且連我自己有時都會討厭
如果唔靚唔型唔襯我,,,我 呢 一 世 都 短 髮 無男仔中意就算啦,,我單身
P.S.我真係好討厭被取笑頭髮,,,,由中學到而家都係我最介意既事 |
眼痛•頭皮痛  |
分類: 未分類 |
起身好眼訓!!!
因為呢幾日係度趕工作,,好夜訓
今朝公司都遲了開門
原來老闆OT了幾日
聞說今朝0600先離開PRINTING ROOM
。。。好癲
還好今天無太趕既野做
因為今天真係不在狀態
個人好攰,,,眼痛,,,頭皮痛,,,
唉,,想死,,,
但係太便宜我,,,所以無可能就咁死得
放工又去了百佳買野
見到奇異果咁平又想買
見到新味既杯麵又買
麥皮係我最近的晚餐,,買了包大既
P.S.我好似師奶
P.S.晚餐試將麥皮倒入湯到食,,原來好鬼難食,,以後都係用水
P.S.做主席仲未揀好歌啊!!
P.S.Isaac買俾大家食的麥樂雞,,正,,,THANKS,,但我中意芥末醬
 |
« | 250 | 251 | 252 | 253 | 254 | 255 | 256 | 257 | 258 | 259 | ... | 419 | »
|