11號仔的反叛日記
我的故事
tinsung
暱稱: 11號仔
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
答案在未來
緊湊
收__啦
只有我不是
邊吃邊聊
文章分類
全部 (2095)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 2095
留言總數: 22
今日人氣: 65
累積人氣: 219353
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2016 年 1 月 15 日  星期五   微雨


掌握唔到 鬱悶 分類: 未分類

落雨真係好煩,,,
因為要帶遮,,,
拎得袋黎又要拎住把遮又想插袋,,,,,

回到公司無咩野做
所以係度PS圖
PS人地,哈哈哈,,,facebook已POST

LUNCH後更是...
星期五嘛
仲要無乜JOB俾我搞
同事們都差不多的輕鬆

放工收到AW打錯字的消息,,,,,,,,,,,,,,,好灰好差的心情
我成日覺得自己很細心
但係,,,,,,,,打錯字呢D都不少次,,,,點啊,,,細條命
我想憎自己1天
係咪我根本對工作不上心
係的話我可以辭職了   好廢

晚上同和平狗食飯
很飽很開心的一餐飯
平時開組不易咁齊人,,仲要完全地講廢話和無聊影相玩,,
P.S. 我──好──姣──



2016 年 1 月 14 日  星期四   寒冷


2人 愉快 分類: 未分類

半夜隻腳都未暖,,,,,,,,,
醒左著返條長褲
今朝起身就暖喇
其實方麥包就咁食都幾好食

多多旅行了
ISAAC請病假
所以今天OFFICE只剩我同Lily
確是很free
有野做我地都乖乖做

準時放工

P.S.我同lily都中意整齊,,,昨天和今天不約而同係度執櫃



2016 年 1 月 13 日  星期三   寒冷


羅友 鬱悶 分類: 未分類

尋日為了開公司個閘,,亂用力,,,拉親個羅友肉,,,,,,,,,,,,,,唉,,老了

今天對我黎講最逼切係揀歌
返工都係度聽係度諗,,,,,,,,
其實可以揀得很快,,但一定有人話:你又帶呢首
連我都覺得某D歌已經成日帶,,,一出歌各就會諗起我果D,,,,,,所以今次要轉下歌路HAHAHA
所以今天返工狂聽詩歌

河馬SUZ來了探我們,,其實係俾工作我地DESIGNER們
佢,,,係梳化訓左1分鐘
連我都未訓過,,

準時放工回教會開和平導師會
開得好快好有效率

P.S.我係唔中意食木瓜的,,不過用左黎煲糖水我就OK,,謝謝TAM



2016 年 1 月 12 日  星期二   寒冷


5cm 忿怒 分類: 未分類

尋晚12:00前訓左
因為眼痛頭皮痛
雖然好早醒左,,但我逼自己訓返
真是太利害了
YEAH
早餐總係會食好多野,哈哈!!!

回到OFFICE,,我自己拉閘入公司
今天工作都是不太忙
準時放工

仲未揀好歌.....................................忽然無靈感

今晚打乒乓用新膠YEAH
不過我D開波動作真係要執執,,,真係開得好渣
反手幾好都無用,,D開波係累隊友
P.S.好靚的組合,哈哈!!!

然後為了個頭髮又自我地發脾氣
又厚又攣又一pet又好難控制
可唔可以唔好再有人問我D白痴問題
你無洗頭啊?    係咪會無洗頭啊?其實無洗頭係咪真係會咁?
你無梳頭啊?    請問我幾歲啊?出街係咪會唔梳頭啊!!
你未訓醒啊?    咁我而家行行企企係乜黎? 係咪訓緊啊?!
我好努力留緊頭髮,,唔好淨係講埋D廢話啦好無,,,我剪淨5cm咪有梳同訓醒囉
我要剪返短髮有幾難? 我自己幫自己剪完全無問題
想轉下髮型試下長少少姐,,,唔通3年如一日咩,,我唔要啊
我而家目標都唔敢講話留到膊頭,,因為真係好難,,我應該無咁既恆心,,而且連我自己有時都會討厭
如果唔靚唔型唔襯我,,,我  呢  一  世  都  短  髮  無男仔中意就算啦,,我單身
P.S.我真係好討厭被取笑頭髮,,,,由中學到而家都係我最介意既事



2016 年 1 月 11 日  星期一   寒冷


眼痛•頭皮痛 作嘔 分類: 未分類

起身好眼訓!!!
因為呢幾日係度趕工作,,好夜訓
今朝公司都遲了開門
原來老闆OT了幾日
聞說今朝0600先離開PRINTING ROOM
。。。好癲

還好今天無太趕既野做
因為今天真係不在狀態
個人好攰,,,眼痛,,,頭皮痛,,,
唉,,想死,,,
但係太便宜我,,,所以無可能就咁死得

放工又去了百佳買野
見到奇異果咁平又想買
見到新味既杯麵又買
麥皮係我最近的晚餐,,買了包大既
P.S.我好似師奶
P.S.晚餐試將麥皮倒入湯到食,,原來好鬼難食,,以後都係用水
P.S.做主席仲未揀好歌啊!!

P.S.Isaac買俾大家食的麥樂雞,,正,,,THANKS,,但我中意芥末醬