| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
Lost Ocean  |
分類: 未分類 |
呢兩日空閒就試油下本"Lost Ocean"
雖然我中意畫野,,,
但油顏色真係唔知得唔得
難得別人送
點都要油下!!!!!!!!
尋晚油到好夜,,但都係未油完
放假唔想起身
一直訓係床玩手機
懶到.......
下晝回了教會同Nip做組長訓練
開心地渡過了這段時間
之後去了買壽司、pizza、零食做晚餐
晚上等直播,,,期待又傷感,,因為係最後一集
又一次俾某些情節直擊我的少女心
P.S.送俾娜的日本手信就係呢架車仔,,放大晒好得意!!!

|
宅  |
分類: 未分類 |
聖誕快樂!!!
今年的聖誕咭張張開頭都係呢句,,,哈哈
2015都要進入倒數了,,,,,,,,,
為何好似好快咁
今天無人約都無約人,,留在家裡做宅女放假
搵左套92年的舊日劇黎睇
得5集,,非常好
D人話好睇,,,我覺得一般,,
可能唔中意個人設
找天也有個人偷走我的內心丫
下晝去了訓覺
之後預備明天的野
晚上試下油Lost Ocean,,,我應該會油到痴左線
希望油得完一page,哈哈!!!
今日出現了「窩心」這主題
最近讓我覺得「窩心」的事,,在幾個月前,,但不是別人主動的,,係我無意中發現
有人s將我畫俾佢既野都好好收藏,,,甚至貼係board
P.S.沙莉第一次主演,,演技不錯,,,一直無覺得佢醜同爛聲過,,,LIKE
 |
【聖誕頌】  |
分類: 未分類 |
話咁快到了1224平安夜
一起身,,,,潮濕到,,,
我根本什麼都gel唔到!!
唉...........樣衰頭髮上線
雖然係12月24號
但D客唔會放過我地
不斷改野
改到最後一刻
LUNCH係TikTakToe一齊在公司元氣
收到同事們的心意有點驚喜,,其實連埋老細前兩日果份都係
雖然我係臭臉擔當,,但大家都很包容我thanks
難得地4個一齊放工
回家放低野後,,食少少野便返教會
今年教會的聖誕活動係"電影默想聚會"──聖誕頌
一路睇少女心又飛晒出黎
另外角色表達對神既信、對神既回應,,,都幾令人感動
但最感動的係:呢個恩典係全人類
回想最近既狀態,,,,,,,,,更覺得呢份救恩我絕不能失去,,,
完後大伙去旺記!!
P.S.LUNCH Time
 |
改不完  |
分類: 未分類 |
尋晚夜訓,,,今朝係屍體式起床
好眼訓啊!!!
返到公司都係眼訓狀態,,,,,,,,,,,,,
但係D野係咁要改
UPLOAD FILE又係UP左10萬9千次
UP夠未!!?
LUNCH同TAM食元氣
當聖誕飯
但得我地兩個!!哈哈!!
最近經歷了一些WHATSAPP不應機的事情
仲要藍TICK左
某程度都顯示自己係別人心中的重要性
既然係咁,,就算了。
P.S.好得意!!!
 |
其實係咪已經放緊假?  |
分類: 未分類 |
今天早左出門
為左去惠康買野
完全feel到如何不夠訓
啊......死喇
返工真係好放假feel
成日覺得明天就係聖誕節咁
希望這幾天能平安渡過
下晝老細送禮物俾我地
嗯,,,點講呢,,,對我黎講幾驚喜
竟然仲有咁既人、事情?!
仲要個個都有
其實佢係咪好中意聖誕節?!
但係,,多謝,,,因為覺得老細很有心地留意我地中意同感興趣既野
4:45放工
晚上係8婆們團購放題 & 交換禮物
開心中渡過
P.S.我心你地
P.S.今天聽到肥藍叫我哥哥,,,好OTT又好好笑!!!
 |
« | 254 | 255 | 256 | 257 | 258 | 259 | 260 | 261 | 262 | 263 | ... | 419 | »
|