| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
年初七 情人節  |
分類: 未分類 |
早上起身個頭髮又係可怕,,,唉,,,
又開始要為頭髮形狀煩惱了
崇拜我是結他
唔知有時自己的要求係咪過高
質素和品格
好可以睇得出所信的是什麼
係咪真係信耶穌
雖然批評別人太易
但係先留意自己啦,,未做好自己有咩資格話別人
情人節對我黎講無乜特別
從期待到無感覺  
雖然我成日講
我係有一夥少女心
但我想像唔到係男生裡面
可能要欣賞異性對我來說太不容易,,,嗯
P.S.想送波鞋俾四哥,,但佢一D都唔想要咁,,,真係灰,,俾我就買10對

明天要返工喇!!!!!!!!!!!!!!啊!!!!!!!!!!!!
|
年初六 小組  |
分類: 未分類 |
今朝竟然可以9:20先醒
太開心了!!!
但一照鏡就好不安,,,
點解個頭髮訓到咁鬼孿!!!!!!!!!!!!
已經驚緊下晝回教會點算,,,,,,,,,
答案係:面對咁孿既頭髮,,,只可以Gel得更孿,,,,,,,,,,,,,,,
早餐煎最後一次糕
煎埋俾屋企人
如果仲有甜糕可能會當返工的LUNCH,哈哈!!!
小組係Refreshment
我真察覺到自己不喜歡識新朋友
休息、和組員們聊天
祈禱會 (帶的人係咪訓左    )
練歌
P.S.無電髮啊,,,只係自然孿,,但越來越孿
 |
2016 年 2 月 12 日 星期五  |
大霧和潮濕  |
分類: 未分類 |
又係返工時間醒了
點啊,,,,,,,,,,,,,,,,,
早餐係煎咸甜糕食
YEAH
很花時間煎,,所以很好味
睇片和訓覺渡過下午
晚上約了田娜喵Jam食新年飯
同Jam 3年無見!!!仲以為佢會放飛機添
好啦,,欣賞佢10秒
因為耐冇見,,聊了不少工作野
今天的gathering都一如以往地開心
P.S.藍B話我D頭髮係毛毛hahaha
 |
2016 年 2 月 11 日 星期四  |
今天無停口  |
分類: 未分類 |
又係好眼訓
假期夜訓症又發作了
終於可以煎下糕食
雖然只有年糕
但係D蛋勁厚
我個人覺得自己煎得好靚好美味,,YEAH
雖然被串食蛋定食糕,哈哈哈!!!!!!!!!
然後不客氣叫靜儀分D咸既糕俾我
面皮十呎厚
扮熟懶frd
下晝幫陳恩印野,,
點知未開
好在搵到間野有得印
回家後幫忙錶都CUT埋
我中意做呢D野
晚上打乒乓,,,
少人輪候真係不是一般疲累
打完仲要食麵,,,我真是痴了線
過埋明天真係要控制返食量
P.S.蛋糕
 |
年初三 @香港仔  |
分類: 未分類 |
「假期夜訓病」
眼訓地起床,,兩姊妹準時地出門
香港仔又係個陌生的地方
睇WHATSAPP無睇全部
落早左個站,,,還好,,,仲行到去珍寶碼頭
仲要撞到埋MISS和鳳文
雖然無踢波,,,少聯絡左
不過都要見下架嘛
雖然約不到齊人,,下次再來
珍寶都係晚上先靚HAHA
第一次在珍寶飲茶
食得、傾得很開心丫
可能太耐冇見 上次見係10月尾
下次再見
P.S.我係超級中意食呢隻朱古力,,,雖然D糖份多到痴線的
 |
« | 244 | 245 | 246 | 247 | 248 | 249 | 250 | 251 | 252 | 253 | ... | 419 | »
|