| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
行街  |
分類: 未分類 |
今朝崇拜是打鼓
有D位可以打得更好聽的
真的需要練習啊
要諗定D最適合最好聽的PATTERN
聽道時都專心架HAHA
沒有同大家LUNCH,,,同牛丸買個包就去MK行街了
真是久違了
亦是我不斷講野的好時間
好多野好想講
P.S.佢不知道我的性格型號有點誇張
P.S.買了新波鞋YEAH

明天又要上班了..........
約了下星期修剪頭髮....
|
打邊爐  |
分類: 未分類 |
尋晚其實好夜訓
但今朝9:00幾起左身
趕做自己D JOB
真係好乖
唔會再講D JOB幾易幾易
早餐係杯麵
好變態,,,話驚肥但又要食
晚上打邊爐我今天真係肥死,,,,,,,,,,,,
下晝外展
越夜越凍
完小組後發現,,,小組時間差唔多4小時
之後開小組導師會 和 戰隊會
P.S.我好鍾意打邊爐,,,芝士腸萬歲!!!
 |
鉛芯  |
分類: 未分類 |
尋晚拐左好耐先訓到
係好多野想諗
回到OFFICE第一時間畫STORY BOARD先
其實我都係學緊畫野
一D都唔得心應手
整KEY VISUAL又係搞左一段時間,,,,,,,,,
最後關頭都係轉了手畫
但手畫都係癲的
仲要用到無晒鉛芯!!!!!!
走左上去21/F問Fanny借鉛芯,哈哈!!!
極速做好野放工
今晚同田娜一齊食飯 @CWB
唔需要特別
開心地食返餐就很好
P.S.LUNCH差D俾部突然停低既電梯整死我
P.S.我頭髮長左好多
 |
工作  |
分類: 未分類 |
尋晚又夜夜地訓
今晚!!!!加油!!!早少少丫
早15分鐘都好丫!!!!!!
今天OFFICE工作不太多
由於自己JOB好趕,,,,,,,,,,,就係OFFICE做
我覺得自己真係好利害
無停過地做,,,
最後做到OT先走,,,,,,,,,
無時間做啊!!!!!啊!!!!!!!幾日後又要DEADLINE,,,,,,,,,,,,,,,
我唔想做到半夜啊
P.S.前幾日假期睇返NMB第2回電影
嗯,,都係好好睇
迷路彩萬歲
好想睇彩姐拍認真既劇
 |
Story Board  |
分類: 未分類 |
尋晚掛住畫野,,,好夜訓
今朝超級眼訓!!
希望今天晚上我能控制下正常時間訓
自己的JOB都幾麻煩,,,又趕,,,啊,,,,,,,,,,,,,,,,,
無娛樂時間喇
本來係OFFICE做緊,,點知,,,
給了個STORY BOARD我做!!!
以前讀書有畫過,,,但好簡單,,,,,,,,,,
而家真係畫,,,,2、30格!!!!!
仲要,,,漫畫類我唔係好掌握到,,,呢個世上畫得最好既野係自己,,,
我盡力了喇,,,,,希望老闆們收貨
放工返小組
新角度和想法去睇士師記──以笏,,真係好唔同喎,,而且更豐富
「拜偶像」──自己有冇拜偶像呢,,,,,,,,,,
可能今日攰,,D壞心情出晒黎,,,各種小狐狸都跑晒出黎
最近好多野野令我有各種情緒,,但我覺得無辦法同人講,,,因為邊有人會完全明白我丫,,,,,,,,,,,,,,,
可能我需要既係大嗌打下枕頭出氣
P.S.Story board
 |
« | 251 | 252 | 253 | 254 | 255 | 256 | 257 | 258 | 259 | 260 | ... | 419 | »
|